lördag 17 oktober 2015

Vinnare 2015

Erik - årets rookie

Skytteligavinnare - K-J Elo 

Poängkung - Henrik Hallberg

Årets buse - Johan Seidefors

Årets SUSare - Jojje prisades i sin frånvaro (hoppas knät läker fort!)

Fyrklöverns specialpris - Kalle Tollmar

Vinnaren av årets mål var, efter stökig omröstning, Davas som vann för sin häxpipa mot Sampierdarense i våras. Jag glömde fota honom då men på vägen hem i t-banan slog han sig i slang med en skön snubbe som gled förbi på perrongen:
Foto: Simon Ö


Tack för ikväll SUS!




9 kommentarer:

Björn sa...

Tack för ikväll SUS!

dale sa...

tack för ikväll SUS!

Henrik Hallberg sa...

Tack tack

Axel sa...

Älskar klockslaget för kommentaren här ovan.

Simon Öhrlin sa...

Tack Sus!

Anonym sa...

Från BEEJAY.
Fin presentation av SUS Promotion-party med bra
vinnare till alla kategorier,instämmer helt med
definitionen "utan Axel, inget SUS"
han får Hagen att vibrera när det är 5 min.
till matchstart,och då vaknar alla SUS-pojkarna.
Skönt att se att alla killarna kan se ut som
medel-Svenssöner ibland,på fest...
Längtar till nästa säsong och vilda,galna,
vinstjagande SUS-are på Hagens vackra gröna...
Mvh

Axel sa...

Tack BEEJAY! Dina ord håller mig varm hela vintern igenom. SUS jubileumsår 2016 (femtionde säsongen!) kommer bli fantastisk, frågan är bara på vilket sätt. Jag tror på alla sätt.

Anonym sa...

Från BEEJAY.
Kom precis att tänka på en sak,
apropå jubileum,2015 var det 40 år sedan jag mötte SUS
första gången,skrudad i en "vacker" svartvit-randig dress.
Började helt plötsligt känna mej väldigt gammal,
som ett vandrande jubileum,smygande omkring på Hagen...
Mvh

Axel sa...

Ojojoj! 40 år sen, det måste varit på Lasse Dahlmans tid, t o m före ordförande Ingemar och ständige sekreteraren Anders långa SUS-historia tog sin början tror jag. Du sitter på minnen som är guldgruvor BEEJAY! Räkna med en inbjudan till SUS 50årsfirande som kommer ske om ett drygt år, efter säsongen 2016!