söndag 10 oktober 2010

Match 2010

RESULTAT 2010

Träningsmatcher

11/4 Saltsjöbadens IP: Neglinge - SUS
Resultat: 6-2
Mål: 1-0 Davas (Johan)
2-1 Davas (Daniel)
3-2 Daniel (Nico)
4-2 Ettan (Jojje)
5-2 Daniel (Johan)
6-2 Björn (Daniel)

H7F

16/4 Stadshagen grus: IF Kongol Afrieuro - SUS
Resultat: 2-1
Mål: 0-1 Axel (Johan)

24/4 Stadshagen: SUS - Kronoberg
Resultat: 3-1
Mål: 1-0 Björn (Dan)
2-0 Anders
3-1 RZL (Björn

9/5 Åkeshov: Azzurri - SUS
Resultat: 2-1
Mål: Björn (Johan)

14/5 Stadshagen: SUS - Tudor
Resultat: 0-4
Mål: -

23/5 Stadshagen: SUS - Monteriva
Resultat: 7-3
Mål: 1-0 Chrille (Björn)
2-0 Björn (RZL)
3-0 Jojje (Daniel)
4-0 Björn (Linus)
5-0 Anders (Davas)
6-2 Daniel (Axel)
7-3 Daniel (Björn)

29/5 Stadshagen grus: Bolivia - SUS
Resultat: 2-1
Mål: 1-1 Linus (Jojje)
Gulddojja: 1 - Magnus P, 2 - Linus

5/6 Stadshagen: SUS - Kungsholms FK
Resultat: 3-1
Mål: 1-0 Björn
2-1 Daniel
3-1 Daniel
Gulddojja: 1 - Daniel, 2 - Jojje

13/6 Åkeshov: BK Gamla Karlbergare - SUS
Resultat: 5-2
Mål: 1-4 Björn (Anders)
2-5 Chrille (Daniel)
Gulddojja: 1- Chrille, 2- Anders

18/6 Ängby BP: SUS - Storkyrkopojkarna
Resultat: 7-4
Mål: 1-0 Björn
2-0 Daniel (Axel)
3-0 självmål SP
4-0 Björn (Axel)
5-1 RZL (Dan)
6-2 Axel (Daniel)
7-2 RZL (Daniel)

14/8 Stadshagen: Storkyrkopojkarna - SUS
Resultat: 2-1
Mål: 2-1 Axel (Björn)

21/8 Stadshagen: SUS - BK Gamla Karlbergare
Resultat: 2-4
Mål: RZl
Björn

28/8 Stadshagen: Kungsholms FK - SUS
Resultat: 0-9
Mål: 1-0 Daniel (Axel)
2-0 RZL (Axel)
3-0 Davas (Björn)
4-0 Björn (RZL)
5-0 Daniel (?)
6-0 Dan (?)
7-0 Axel (Stefan)
8-0 Stefan (Dan)
9-0 Björn (RZL)

4/9 Stadshagen: SUS - Bolivia
Resultat: 2-2
Mål: Anders
Daniel (Björn)
Gulddojjan: 1 - Håkan, Anders, 2 - Davas

10/9 Stadshagen grus: Monteriva- SUS
Resultat: 2-2
Mål: Davas
Björn (Anders)

19/9 Stadshagen: Tudor Arms - SUS
Resultat: 6-1
Mål: 2-1 Ettan (Daniel)

25/9 Stadshagen: SUS - Azzurri
Resultat: 1-1
Mål: 1-0 Daniel

2/10 Stadshagen: Kronobergs BK - SUS
Resultat: 4-1
Mål: 1-1 Självmål

9/10 Stadshagen: SUS - IF Kongol Afrieuro
Resultat: 14-1
Mål: Ettan 3 (Dan, Max)
Björn 3 (Johan)
Sauter 2 (Daniel)
Max 2
Daniel 2
Måns 1
Dan 1 (Ettan)

22 kommentarer:

Daniel sa...

Så, så var det gjort. Nästa år, med start denna inomhussäsong, ska det fan bli bättring på att kontinuerligt uppdatera statistiken.

Behöver hjälp med mål mot Azzurri vårmatch och höstmatcherna mot Bolivia och Monteriva (Davas skott 1-0?)

Daniel sa...

Preliminär
Anders 2+1
Axel 4+5
Björn 13+5 (1+0)
Chrille 2+0
Dan 2+3
Daniel 10+5 (2+2)
Davas 1+1 (2+0)
Ettan 4+0 (1+0)
Johan 0+1 (0+2)
Jojje 1+1 (0+1)
Linus 1+1
Max 2+0
Måns 1+0
Nico 0+0 (0+1)
RZL 6+2
Sauter 2+0
Stefan 1+1

SirMoose sa...

Lär väl vara en hel del assist på mig som missats. 1+1 känns ju inte så bra.

Cred till statistiken! Men som Statistikern själv påpekar, det blir lättare att få allt rätt om vi kör det i realtid.

Själv hoppas jag på att det blir skytteliga även inomhus. Det vore smarrigt!

Björn sa...

snyggt danne! jag återkommer med några mål och ass ikväll...

Daniel sa...

Låter bra, Björn. För du bok?

0-mål-jonas sa...

Jag har för mig att (K) blev utvisad i matchen mot di Blåe, och fick deras snubbe utvisad från bänken. Kanske inte hjälper till i poängligan, men kanske kan friska upp minnet om vem som satte vårt mål.

Midas sa...

Årets serie verkar ha varit lika målglad som fjolårets. Vi valde att sammanfatta säsongen lite annorlunda än med statistik. Mest för att all statistik talade emot oss. Men titta gärna på www.oranje.se om ni vill läsa 12 skäl till att vi ses nästa år om förbundet lottar rätt.

Adam Oranje sa...

Och jag har visst skaffat googlekonto, om ni undrar vem jag är.

Björn sa...

jag för bok på mina mål och pass iaf :-) men kommer ihåg lite mer än så också...

Daniel sa...

Bra tips, Adam Oranje. Känns som en analys inte allt för olik vår säsong i sexan. De där bortamatcherna var döden. Ni är duktiga med matchrapporter också, vi har tappat det något tyvärr. Men ni måste få mer fokus på allt det "viktiga" runt om laget :-).

Får se om vi ses nästa säsong. En träningsmatch måste det bli åtminstone!

Davas sa...

Japp, jag sköt in en boll mot Monteriva, på pass från högerflyern vill jag minnas. Vem serverade måntro - kan det ha varit Axel? Vill minnas att jag sprang och bytte direkt med Stefan, så därifrån kom den nog inte.

Björn sa...

Bra rapport från sexan Adam! Känns än mer skönt att SUS tog hem andraplatsen förra året...

Björn sa...

och här är mina tillägg till statistiken!

9/5 Azzuri-SUS 2-1, Björn (kommer ej ihåg ass, kan ha varit Johan)

21/8 SUS-Karlbergare 2-4
RZL (ass Björn)
Björn (ass Johan)

4/9 SUS-Bolivia 2-2
Anders (ingen ass har jag för mig)
Daniel (Björn)


10/9 Monteriva-SUS 2-2
Davas (grymt skott!)
Björn (Anders)

9/10 SUS-Kongol
Björn 3 (1 ass Johana, 2 andra ingen ass)

#17 sa...

Hmm, assisten i sista matchen kanske blir luriga att hålla reda på...ska folk claima de själva eller ska vi släppa dem?

dale sa...

Assisten mot Kongol är sjukt viktiga.
Åtminstone min bakåtpass till Ettans sista balja...

d.

Davas sa...

Vad hände egentligen mot Kongol? Fick de inte ihop fullt lag? Utvisningar? Bara dåliga? Tycker mig inte ha fått något riktigt grepp om genomklappningen.

Kan ju förstås helt enkelt ha varit så att SUS bara drog åt skosnörena lite extra och körde över dem genom att rulla efter marken. Som alla vet att SUS ju kan så väl. Är det det hela, måntro?

Ettan sa...

Och min ass till Lepps mål i sista matchen får vi inte glömma!

Max sa...

Eller min ass till ettans mål med vänstern i slutskedet av slakten av Muza.

Daniel sa...

Nu har jag uppdaterat med de kommentarer som skrivits hittills. Verkar som man får claima ass i sista matchen eller om man kommer ihåg vem som passade när man själv gjorde mål...

Björn sa...

har gått igenom en gång till och hittat ytterligare en assist...

5/6 Stadshagen: SUS - Kungsholms FK
På mitt 1-0 passade Davas fram.

saknar också uppdatering på passningarna i Karlbergsmatchen 21/8...
RZL (ass Björn)
Björn (ass Johan)

Davas sa...

Härligt Björne! Den assistpinnen behövde mina torftiga stats.

Anonym sa...

hade inte kaptenen minst två ass i sista matchen, björns nickmål och dannes friläge? och kanske till och med någon till?

/Trollet