Visar inlägg med etikett nonsens. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nonsens. Visa alla inlägg

lördag 15 oktober 2011

SUS på stan





stockholm city 15 oktober 2011 kl 11:17

onsdag 13 april 2011

Inte roligt!

Lika trist som Westis skitfotboll.

fredag 11 mars 2011

Family Fresh - på alla sätt

Detta fantastiska skum, uppskattat av passiva SUS-medlemmen Cornelia, är ett resultat av Family Fresh! Med family Fresh kan man med gott samvete tänka utanför boxen.

fredag 11 juni 2010

HEJ SUS - NU BÖRJAR FOTBOLLS-VM

Twitter VM: http://twitter.com/worldcup/

tisdag 1 juni 2010

OBSERVE IF YOU WILL

1. STJD passerar inom kort 100 000 besök. Vem blir det som prickar in det hundratusende besöket? Ballonger utlovas.

2. Håll koll på VM-tipset. Deadline på fredag. Tell a friend, och skicka in din rad så har vi något att prata om i sommar. Prognos: en ensam vinnare tar hem ca 21 000 skattefria kronor lagom till semestern.

onsdag 17 februari 2010

torsdag 28 januari 2010

STJD 2.0



OK. iPhone har funnits i två och ett halvt åren men jag har inte haft nån förrens nu. Jag vill nu bara "pusha" lite för den här produkten. Varenda susare borde ha en. Minst hälften har säkert redan en men det räcker inte på långa vägar. ALLA måste ha en. Sen kan STJD slå nytt rekord i år igen. Och vem programerar den första SUS-appen? Jag bara frågar!

söndag 24 januari 2010

?

Hmm, undrar vilken färg Jojje har på tröjan idag? Jag gissar på svart!
"Håller tummarna"