Visar inlägg med etikett göra slut med sus. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett göra slut med sus. Visa alla inlägg
tisdag 21 oktober 2014
GÖRA SLUT MED SUS?
Tankarna i slutet av säsongen: 40 år. Ont i kroppen. Dålig på att spela fotboll. Skälen att helt enkelt lägga ned var många och övertygande. Men då! Ett klipp från kommande säsong av Så Mycket Bättre skickades till mig*, med Familjens tolkning av Ola Salo/The Ark, som i en fri översättning sjunger - så vitt jag kan tyda hans småländska - att han vill göra slut med SUS. Låten fungerade som en väckarklocka. Aldrig, skrek jag framför skärmen. Men låten är rätt bra.
* Skribenten är anställd av TV4 Gruppen och saknar därför moral och objektivitet. Inlägget ska ses som köpt annons.
Etiketter:
familjen,
göra slut med sus,
SUSPLAYLIST,
the ark
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)