Visar inlägg med etikett fotboll. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fotboll. Visa alla inlägg

fredag 22 november 2013

SUS lagkapten: "Jag tycker om att vinna"

Lyssna på Kommunikationsklubben, tidningen Resumés podcast. Klicka på länken.

Resumé: "Det är för lätt att be om ursäkt och gå vidare"


Fredrik Thambert, Digge Zetterberg Odh och Johan Seidefors.
Detta är nästan för bra för att vara sant. SUS lagledare Axels sanslöst grymma kusin Digge, i samspråk med SUS lagkapten. Åsså är han till vänster med också. Och dom pratar om röda kort tydligen. Blev så upphetsad att jag var tvungen att blogga om det innan jag hunnit lyssna, men det måste bara vara briljant.

Ses på söndag SUS.

/A

tisdag 18 juni 2013

Glenn!


Glenns programförklaring för Fotbollen efter Tahitis första mål, träffar mig rakt i hjärtat och han lyckas på ett sätt som inte ska vara möjligt med ord förklara varför vi fortfarande gör det vi gör på Stadshagens gröna matta. Jag älskar Glenn för det. Jag älskar SUS.