Visar inlägg med etikett SUS 2011. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett SUS 2011. Visa alla inlägg

onsdag 11 maj 2011

Brainstorming



Efter två tunga torskar valde en grupp av SUS veteraner att sätta sig i möte för att utvärdera situationen. Mycket klokt kom ut av denna sittning, som tog plats 23:50-01:14 i lördags på Kellys. Ni kommer troligen märka av dessa nya idéer och förväntningar i vårt spel redan på fredag.

fredag 8 april 2011

SUS mål 2011

Omröstningen om SUS målsättning 2011 är avslutad och vi kan nu erkänna att den var ett spel för gallerierna. Alla SUSare vet att SUS målsättning alltid är att vinna varje match och sluta tvåa i serien. Undersökningen var istället tänkt som ett test för att se hur många troll som följer STJD. Den preliminära analysen av den frågan visar att 6 av 19 röster kommer från nättroll (31,6%). En imponerande siffra. Ett nättroll stack ut genom att rösta för SUS-avancemang. Var det kanske Adam? han är ju STJDs allra mest positiva och trevliga nättroll. I ett nära samarbete med dom stora internetleverantörerna så håller vi som bäst på att spåra de anonyma trollens IP-nummer. Vi vill bara så gärna veta vilka ni är! Och var ni bor.