Visar inlägg med etikett SVASS '09. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett SVASS '09. Visa alla inlägg
torsdag 26 februari 2009
onsdag 25 februari 2009
lördag 21 februari 2009
En kärleksförklaring
Till bilden nedan hör följande historia: Janne sätter sig frivilligt i bilen för att från läktaren följa SVASS på bästa helglediga tid. I kurvan in till Kyrkovägen hamnar han i fel fil, missar att kolla ytterspegeln och kolliderar därför med ett annat fordon. Skrapad sida, rispad plåt och två timmars pappersarbete blev summan av den bistra kardemumman. När han äntligen når Hersbyhallen har vi just åkt ur och sitter och deppar i omklädningsrummet. Vilket SUS-hjärta den mannen har! Janne jag älskar dig!
Tweet
Etiketter:
SVASS '09
torsdag 19 februari 2009
Truppen på lördag
Truppen och tilltänkt uppställning till SVASS'09:
Jonte (målvakt)
Jojje + Chrille (backpar 1)
Eric + DD (backpar 2)
Björn + Anders (anfallspar A)
Dan + Axel (anfallspar B)
Johan + RZL (anfallspar C)
Reserver: Max (back), Mange (anfall)
Reserverna är på plats om de själva vill. Chansen till inhopp är rätt stor med tanke på skaderiskerna. Uttagningen baserad på SWSLC-poäng.
Har glömt att informera om att det kommer kosta 100kr/man (för reserver och SUS-publik är det helt gratis!). Bring CA$H!
Tweet
Jonte (målvakt)
Jojje + Chrille (backpar 1)
Eric + DD (backpar 2)
Björn + Anders (anfallspar A)
Dan + Axel (anfallspar B)
Johan + RZL (anfallspar C)
Reserver: Max (back), Mange (anfall)
Reserverna är på plats om de själva vill. Chansen till inhopp är rätt stor med tanke på skaderiskerna. Uttagningen baserad på SWSLC-poäng.
Har glömt att informera om att det kommer kosta 100kr/man (för reserver och SUS-publik är det helt gratis!). Bring CA$H!
Etiketter:
Fyrklövern informerar,
SVASS '09
onsdag 18 februari 2009
Ändring i SVASS
Vår första match i SVASS kl 8.30 på lördag blir inte mot Upp Stars som tidigare annonserats här på STJD. Det laget har utgått och ersatts av Brunnsviken SK, ett div 7 lag. Det blir förmodligen en riktigt tuff match. Efter en hastig scanning av webben framgår att det rör sig om ett just nystartat lag i H7F med målsättningen att vinna serien med en gång.
Ser förövrigt ut som att vi får ihop en grym trupp. Vi planerar att köra med en målvakt, två backpar och tre forwardspar. Det blir 11 man per match. Återkommer med besked om hur vi gör om fler än 11 vill/kan vara med. Det ligger nära till hands att snegla på SWSLC-ställningen helt enkelt.
Tweet
Ser förövrigt ut som att vi får ihop en grym trupp. Vi planerar att köra med en målvakt, två backpar och tre forwardspar. Det blir 11 man per match. Återkommer med besked om hur vi gör om fler än 11 vill/kan vara med. Det ligger nära till hands att snegla på SWSLC-ställningen helt enkelt.
Etiketter:
SVASS '09
måndag 16 februari 2009
SVASS!
Matchprogrammet för SVASS nu på lördag har kommit. SUS inleder turneringen mot Upp Stars kl 08.30 i Hersby hallen. Om vi går hela vägen till final spelas den kl 13.30. I vår grupp återfinns även En bro förmyckers och Pumpa bollen. Det luktar gruppseger lång väg!!! Bokatmejl kommer under dagen.
Tweet
Etiketter:
SVASS '09
torsdag 8 januari 2009
SVASS
Årets SVASS går av stapeln lördagen 21 februari och SUS IF är redan preliminärt bokade. Det här året är det revanch som gäller. Hur det gick förra året vill man knappt tänka på. Men hursomhelst. Boka av 21/2.
/Fyrklövern
Tweet
/Fyrklövern
Etiketter:
Fyrklövern informerar,
SVASS '09
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






