tisdag 6 oktober 2015

Uppsnack inför A-laget - Stigges Dream Team, fredagen den 16 oktober kl 18.00

Det är redan ett helt otroligt tryck inför AVSLUTNINGSMATCHEN nästa fredag. Många SUS-legendarer har börjat höra av sig och sen Johan deklarerade att han omedelbart går in i DT så började flera A-lagsspelare på allvar, och med rätta, se oroliga ut där i söndags. Här är några av de som redan deklarerat att de kommer:

Johan Seidefors
Micke Seidefors
Thomas Seidefors
Pelle Porseryd
Hasse Olsson (+1)
Erik hade nån på G också
Jonatan Permert


Vi har inte fått svar från Jonathan Ederström och Tor Ranniste ännu, men om dom är med i DT så...då står jag för Dream Team igen om det behövs...
Sen är det ju några SUSare som balanserat mellan A-laget och DT, jag tänker på Danne och Linus, men också Björn som kanske borde höra dit redan nu, det beror på hur man tolkar dom oskrivna reglerna kring det här. Hursomhelst, det finns all anledning att fortsätta värva in folk till DT.


7 kommentarer:

Björn sa...

DT.

Axel sa...

Ojoj, vilken absurd känsla att spela mot Björn och JS... Blir galet! Tor är kanske med i DT också. Jonathan har tydligen dragit korsbandet.

Max sa...

Är tyvärr bortrest. ��

SirMoose sa...

Jonatan är dessvärre tvärkörd efter trasiga led- och korsband, menisk och ligament med mera. En skada som dock troligen för honom närmre SUS. Oundvikligt att inte direkt se en värvning av samma dignitet som Kapten var år 2000. Om vi plockar Jonatan 2017 är han till och med i samma ålder som Kapten var vid sin debut. En magisk cirkel som sluts?

Davas sa...

Min erfarenhet är att det först är efter ett draget korsband som man finner sin plats i sus. Vill minnas att jag opererade mitt ett par dagar in på 2002. Var faktiskt lite skraj att Magnus Forsblad fortfarande skulle vara lite skakig på hand efter nyårsnatten. Men det gick ju väldigt bra till slut.

Daniel sa...

Jag kör DT!

SirMoose sa...

Jag står till förfogande för DT.