tisdag 6 oktober 2015

SUSPOD S04E04: Fönsterputs-edition

5 kommentarer:

Elo sa...

Om det där med tidningspappret verkligen funkar kommer det att revolutionera mitt liv! Bra surr i övrigt också!

Axel sa...

Tack! Du får återrapportera hur det går, jag ska nog pröva också nästa gång jag ska tvätta fönstren. Kul att SUS blivit ett forum för husmorsknep också!

SirMoose sa...

Klart förvånande att detta klassiska husmorsknep var okänt i vanligtvis så välutbildade SUS.

Det är helt klart mer attraktivt att vara med i en vinstmatch om man ska få idrottsligt beröm i Podden. Torsk 0-5, fast det egentligen blev 3-3, gav mest kommentarer om annat än det idrottsliga. Nästa år ska jag försöka vara med när vi är mer än 12 spelare och möter topplag.

Daniel sa...

Vacker avslutning med snacket om K. Tårarna var nära när The winner takes it all drog igång

Axel sa...

Tack! Jag velade in i det sista mellan The Winner... och No Tears https://open.spotify.com/track/6kYTywTCfycHZcH0WdLyRy