STJD firar in våren, den finaste årstiden förutom sommaren och senhösten. Riktigt trevligt i Enskede. Comeback-snacket var oundvikligt. Genom att fake-flytta till Dalarna och sen snabbt återvända till stan och plan, är Björn en riktig förebild för de SUS'are som slutat för tidigt, Anders Elghorn/Jay Z-nivå.
Visar inlägg med etikett suspåstan. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett suspåstan. Visa alla inlägg
lördag 30 april 2016
fredag 23 november 2012
tisdag 22 maj 2012
SUS PÅ STAN
Ni ser själva. Där till höger går SUS egen Max Ansbro. Vilken hjälte! Var är han på väg? Säkert någonstans där allt är ok. Obs, bilen till vänster har ingenting med Max att göra.
Tweet
Etiketter:
suspåstan
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

