Som vanligt spenderar STJD söndagskvällarna med att videoanalysera de senaste 7-8 åren för att försöka hitta nycklarna till fortsatt framgång för SUS. En grej vi noterat är ett lägre bmi. Alla är sjukt vältränade. (obs: håller tummarna för vinterkräksjukan! #vägrarspringa). En annan är Tobbe Trollkarl. Se hur han först enkelt bryter ett anfall, för att några sekunder senare retfullt peta in kvitteringen. Saknar honom. Är han i Kalmar eller har han bara bytt mailadress? Och en annan grej - skulle inte Lill-Emil komma tillbaka?