Visar inlägg med etikett SUS-Merchandise. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett SUS-Merchandise. Visa alla inlägg

lördag 27 april 2013

Smått rörd, sent en lördag

Trodde först det kom från Ingemar. Insåg sedan att det är Linus jag har att tacka. 
Frågan är hur länge det egentligen kan ha legat på hallmattan?

lördag 25 juni 2011

SUS satsar på framtiden

I ett försök att nå ut till den yngre generationen och säkra SUS framtid har merch-avdelningen tagit fram denna trehjuling. Just detta exemplar spottades av Ettan på Team Sportia i Rättvik.

fredag 16 oktober 2009

Mössorna är här

Som synes en riktig succé för SUSare i alla åldrar.

Din för 100 kr/st. BILLIGT!!!

måndag 5 oktober 2009

Årets julklapp


Efter succén med SUS-kepsar tar merchandisegruppen nya tag och säsonganpassar utbudet genom att erbjuda en mössa.

Precis som med kepsen kommer mössan vara svart med utmärkt passform samt broderad SUS-logga. Pris 100kr

Svara innan fredag så hinner de fixas till avslutningsmatchen.

P.S. Det finns även 2 kepsar i lager. Först till kvarn.

P.S 2 Har du andra idéer på SUS-merchandise, skriv en kommentar.

lördag 19 september 2009

Mer keps

Nu har även den andra laddningen kepsar landat i SUS-merchandise lager! Ni som beställt en (KP, Janne, Jonte, Anders, Jojje, Nico, Emil, RZL, Dahlquist) eller redan fått en men inte betalat (Max, Johan) uppmanas ta med 200 pix vid nästa SUS-samling.

Det finns dessutom tre obokade kepsar - först till kvarn.

Vid styrelsemötet framkom även intresse för ytterligare SUS grejer. Det som främst nämndes då var mössor. SUS-merchandisegruppen har därför undersökt detta och kan erbjuda en svart mössa med bra passform samt brodyr för 100kr. Intresse? Andra plagg?

måndag 24 augusti 2009

Kepsar - 2nd edition


Det fanns ett intresse att fixa fram fler kepsar. De som redan anmält intresse är KP, Janne, Jonte, Anders, Jojje, Nico och Adam Oranje. Nån mer? De går ju även bra att ge bort...

Beställningen skickas på onsdag vid lunch.

måndag 3 augusti 2009

There can be only... eleven

Axel och jag själv bär redan stolt varsinn SUS-keps.
Ytterligare 8 st är reserverade till följande personer:
Björn
Aaron
David D
Ettan
Max
Dahlquist (som lovat ha på sig den i direktsändning om vi vinner 18 raka)
JS
Måljonas

En finns kvar... oreserverad...

De reserverade kepsarna kommer finnas med vid alla officiella SUS-arrangemang men kan även överlämnas vid andra tidpunkter om så önskas. Kontakta bara mig via telefon/sms/mail/facebook/... så löser det sig.

fredag 17 juli 2009

Äntligen är de här!


Den officiella SUS-kepsen finns nu i limited edition. Svart keps med broderat emblem. Din för 200 pix. Först till kvarn.

fredag 14 december 2007

Lilla Julafton


Det blir lilla julafton på Söndagens träning. Jojjes, Aarons och Ettans återkomster har tidigare annonserats. Nu verkar det som att ett fåtal kopior av SUS IF ALIVE 2007 kommer släppas också. Först till kvarn gäller, 50kr kostar den (men då ingår svettjugan i priset). (OBS! Det handlar om en exklusiv dvd-utgåva med filmen i AVI-format, behövs alltså en dator för att se den) Oklart hur många ex jag hinner bränna så kom i tid till träningen! (Max en film per hushåll)

onsdag 22 augusti 2007

Korten på bordet


Trycket blev för stort så nu lägger SUS-merchandiseavdelning korten på bordet. De förut älskade och nu hatade SUS-knapparna är i själva verket inte fabrikstillverkade utan gjorda med hjälp av en leksaksmaskin inköpt på BR Leksaker. Alla klagomål hänvisas således dit. - Vad gäller [hick] förtjänsten så är den [hick] redan uppdrucken, låter en talesman för fyrklövern hälsa.

söndag 12 augusti 2007

SUS i Världen

Följande mejl trillade in idag:

Dear Mr. Haglund,

I am a great football fan and as a collector of metal lapel badges of football- and sport clubs I would be very grateful and happy for sending me please the metal lapel badge (klubbnål) of the SuS IF.Thank you very much in advance and good luck to all members of your club! Have a trevlig sommar!

With the best greetings,

Gottfried Balzli
XXX
Switzerland


Eftersom jag gillar samlare så tänker jag skicka en till honom. Det bli antagligen samlingens kronjuvel.

tisdag 26 juni 2007

SUS marknadsavdelning

Den nyinstiftade marknadsavdelningen verkar jobba hårt för att uppmärksamma årets jubileum. Denna slagkraftiga annons har setts överallt i Stockholmsområdet den senaste månaden.

Förutom det lilla sakfelet i antalet år klubben fyller så kunde det inte bli mycket bättre. STJD uppskattar speciellt det stilrena utförandet. Detta lovar mycket gott inför höstens aktiviteter.

fredag 8 juni 2007

Merch överallt

Snacka om att man blev chockad när man sprang på SUS merchandise på stan! Kanske inte borde ha blivit det då SUS finns överallt.

Att vår Kapten är en publikfavorit är ganska klart sedan länge men dessa bilder talar sitt tydliga språk att han även har en extra plats i kvinnornas hjärta.



tisdag 29 maj 2007

Mer merch!

Fler SUS-knappar har tillkommit i den limiterade upplaga som är under produktion. "Nuvarande tabelläge" och "det första STJD-inlägget" hör till de nya favoriterna:



SUS-knappar kommer vara till försäljning i samband med matcher. Om fler vill ha samma blir det budgivning.

söndag 27 maj 2007

Dags att lansera SUS-merchandise!


Intresset för världens bästa division 7-lag SUS IF och den därmed intimt förknippade bloggen SUS TILLS JAG DÖR växer sig större och större för varje sekund. Det har sedan en tid tillbaka vuxit fram ett starkt behov av merchandise. Den klassiska SUS-nålen får därför nu sin uppföljare i SUS-knappen, en knapp som man fäster på slaget till sin kavaj och som sänder ut budskapet - SUS IF is the Shit!!! Knapparna kommer få olika utseende och hittills har endast några enkla varianter tryckts upp. Kreativa SUS'are uppmanas att mejla förslag till undertecknad så kan jag sedan fabricera knapparna i min nyinförskaffade knappmaskin. Storleken är 38mm i diameter. Prissättningen är inte gjord än men pengarna kommer naturligtvis gå oavkortat till lagkassan.