Visar inlägg med etikett video. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett video. Visa alla inlägg
måndag 20 oktober 2014
Ögonblicksbilder från A-laget vs Dream Team + Banketten
Några dramatiska matchbilder som visar perioden mellan Dream Teams starka öppning och A-lagets comeback. Håll till godo.
KFKs X-factor John kom och var med. Han älskar SUS och Stadshagen visar det sig. Han vill rädda Stadshagen och nu gäller det att skynda på. DU kan göra något. Get involved.
Årets spelare gick oväntat till The Reaper. Kul.
Etiketter:
A-laget - Dream Team,
b-roll,
sus,
SUS vs dreamteam,
video
lördag 17 maj 2014
Dramatisk spelsekvens!
Dramatik! Matchen stod och vägde. SUS hade hämtat upp 2-0 till 2-3 men Tolkarna, anförda av sin övertygelse att alla inklusive domaren och gud var emot dem, vägrade ge upp.
Tweet
söndag 10 mars 2013
Minnenas SUS: SUS vs Stockholm Snipers
Så här såg det ut när SUS tog sig an Snipers på Essinge IP i maj 2009. Minns inte exakt vad det blev, men typ 9-1. David Domeijs uppvisning nedan är i och för sig från en helt annan match - men ni fattar kopplingen.
Skulle vi redan nu ha vågat oss på en kort matchrapport, så hade den handlat om ett nyvaket SUS som, träffade av både vårsolens låga strålar och kvaliteten på truppen, förväntansfullt klev in på planen. Sen hade det förmodligen stått något om en trevande inledning, innan de första målen trillade in. 3-0 i halvtid. Snipers oväntat tuffa, men ja, inga problem.
Sen på slutet kanske SUS tröttnade något, när matchen redan var avgjord. Snipers tilläts att göra ett par tröstmål? Slutresultat 4-2. Bra start på säsongen var alla överens om efteråt.
Tweet
Skulle vi redan nu ha vågat oss på en kort matchrapport, så hade den handlat om ett nyvaket SUS som, träffade av både vårsolens låga strålar och kvaliteten på truppen, förväntansfullt klev in på planen. Sen hade det förmodligen stått något om en trevande inledning, innan de första målen trillade in. 3-0 i halvtid. Snipers oväntat tuffa, men ja, inga problem.
Sen på slutet kanske SUS tröttnade något, när matchen redan var avgjord. Snipers tilläts att göra ett par tröstmål? Slutresultat 4-2. Bra start på säsongen var alla överens om efteråt.
Etiketter:
minnenas sus,
SUS TV,
video
söndag 3 februari 2013
Ett skott och ett mål - unikt perspektiv, på med 3D-glasögonen
Efter att undertecknad drabbats av en förmodad bristning i vaden erbjöd sig Jonas storsint att byta plats. Då SUS endast hade två lag på plats i Brännkyrkahallen (lilla) ikväll, blev det dramatiskt när också Amir strax efter sträckte sig i... pungen? Oklart. Hur som helst. Målet hade hittills varit relativt fredat, så den nyinsatte målvakten såg här en unik möjlighet att fånga spelet från mållinjen. Föga anade han den ursinniga anstormningen i matchens första anfall:
Etiketter:
SUStv,
SWSLC 12/13,
video
måndag 29 november 2010
måndag 15 november 2010
måndag 15 juni 2009
söndag 5 oktober 2008
Chase the SUS '08
Som en temperaturhöjare inför fredagens avslutning presenteras nu Chase the SUS '08 - en hyllning till SUS IF 2008.
Går även att se här eller här.
Tweet
Går även att se här eller här.
Etiketter:
Axel Cam,
Chase the SUS,
retrospektivt collage,
SUS 2008,
Säsongsavslutning,
video
torsdag 3 april 2008
Mental träning
Dags att börja skapa positiva bilder inför premiären...
Vi tackar Ljungbacken för den sköna länken.
Tweet
Vi tackar Ljungbacken för den sköna länken.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)