lördag 17 oktober 2015

HANGCHOW FOREVER




- Vitmjölk eller potatismjölk?
Frågan ställdes av vår välvilligt  inställda, men lingvistiskt utmanade, servitör igår när Dan försökte sig på att förklara begreppet "gluten".



Det var dock bara en av många festliga höjdpunkter. De flesta andra finner du nedan, i form av utmärkelser och pristagare, tal och initierade diskussioner om... moca masters. Enjoy:    

Årets rookie 



Årets skyttekung





Årets poängkung



Moca Master-diskussionen



Utan Axel inget SUS



Årets specialpris



Årets SUS'are 



Årets buspris 






9 kommentarer:

Johan seidefors sa...

Det pratas för lite om SUS påverkan på division 7, ur ett litterärt perspektiv som intellektuell rörelse. Dans val av böcker till prisvinnarna är ju ON FLEEK! Alltings början. Älskaren!!! Utan personligt ansvar. Makten. etc. Så perfekt att även om man har dublett hemma så går det inte att byta den, pga av dess symboliska tyngd i sammanhanget. Hurra för Dan, och hurra för SUS.

Johan seidefors sa...

TOO MUCH HAPPINESS. Det är nästa för bra, till och med för SUS.

dale sa...

ha ha, hurra för dig som hade läst 6 av 7 titlar! mäkta imponerande i min bok. härliga mjuka SUS!

Axel sa...

Mycket avslöjande photage! Det var alltså JS som beställt friterad ananas med glass utan att pröjsa. Vi fick ta 35kr ur svettjugoburken för att notan skulle gå ihop på slutet. Jag hoppas jag talar gör hela SUS när jag säger att: det var du värd.

Johan seidefors sa...

Genant.

Johan seidefors sa...

Tycker fö att det är synd att inte bee-jay kom förbi hangchow. Det hade adderat något... ogreppbart fint. Han kanske hade kunnat få ett pris för typ årets evangelist?

Johan seidefors sa...

Tycker fö att det är synd att inte bee-jay kom förbi hangchow. Det hade adderat något... ogreppbart fint. Han kanske hade kunnat få ett pris för typ årets evangelist?

Axel sa...

Nästa år måste BEEJAY va med! En annan sak som är säker är att jag ska satsa på friterad ananas nästa år, hur kan jag ha missat den fantastiska beställningen år efter år, det är ju otroligt suskt.

Björn sa...

Ännu mer obegripligt att jag missat den beställningen. Måste bli en sån nästa år!