Visar inlägg med etikett herregud. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett herregud. Visa alla inlägg

måndag 24 juni 2013

Sus i Offside

SUS skadade kapten citeras i senaste Offside. Nästan ett scoop. 



Från Spanien med kärlek.
MVH, Linus


tisdag 18 juni 2013

Glenn!


Glenns programförklaring för Fotbollen efter Tahitis första mål, träffar mig rakt i hjärtat och han lyckas på ett sätt som inte ska vara möjligt med ord förklara varför vi fortfarande gör det vi gör på Stadshagens gröna matta. Jag älskar Glenn för det. Jag älskar SUS.  

torsdag 4 april 2013

Det mentala kriget är igång

Kronis tränare sir Niko Kronis satsar på samma ödmjuka strategi som Fyrklövern valde i annonseringen inför söndagens match. Han skriver på deras hemsida:

TRÄNINGSMATCH
Säsongen börjar med "derby"!!
För att göra det klart hur svårt det kommer att vara i år att spela i div6, bokade vi en tränings match med Kronis alla tiders svåraste motståndare!!
Träningsmatch mot SUS!! Hårdare än så det finns inte att börja en säsong!




Spänningen stiger inför söndag. Fortsätt anmäl er på bokat.se.

onsdag 4 augusti 2010