Visar inlägg med etikett Spelarkris. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Spelarkris. Visa alla inlägg

torsdag 5 september 2013

Kris! Krislaget SUS i kris!

Krislaget SUS har sedan en tid varit i kris och nu har det krisat till sig så pass att det nu är riktigt riktigt krisigt. Det är bara 8 anmälda till krismatchen på krislördag på krisarenan vid Stora krismossen. Krisledningen, som är i kris, upplever en kris i själva krishanteringen och vädjar härmed till SUS kristrupp: försök komma loss, eller krisvärva valfri dåre från gatan så att vi får ihop ett krislag åtminstone.

/F

fredag 10 augusti 2012

Spelarkris

Det är spelarkris i SUS. Elva anmälda men cirka hälften skriver att de endast kan vid spelarkris. Så, för att vara riktigt tydlig: det är SPELARKRIS. Vi hoppas på uselt ballongväder också, så kommer Skogö loss, och snabba förbindelser med västkusten så att Way out west-besökarna kommer hem i tid. Sen överväger ledningen att chartra ett Malmö-aviationplan bara för att få hem Mål-Jonas till matchstart. Själv är jag förkyld, småskadad och överviktig så jag räknas bara som en halv spelare..

Kom igen nu SUS - kom till Hagen Söndag kl 16, så spelar vi oss ur spelarkrisen.


/A