/F
Visar inlägg med etikett Spelarkris. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Spelarkris. Visa alla inlägg
torsdag 5 september 2013
Kris! Krislaget SUS i kris!
Krislaget SUS har sedan en tid varit i kris och nu har det krisat till sig så pass att det nu är riktigt riktigt krisigt. Det är bara 8 anmälda till krismatchen på krislördag på krisarenan vid Stora krismossen. Krisledningen, som är i kris, upplever en kris i själva krishanteringen och vädjar härmed till SUS kristrupp: försök komma loss, eller krisvärva valfri dåre från gatan så att vi får ihop ett krislag åtminstone.
Tweet
Etiketter:
Spelarkris
fredag 10 augusti 2012
Spelarkris
Det är spelarkris i SUS. Elva anmälda men cirka hälften skriver att de endast kan vid spelarkris. Så, för att vara riktigt tydlig: det är SPELARKRIS. Vi hoppas på uselt ballongväder också, så kommer Skogö loss, och snabba förbindelser med västkusten så att Way out west-besökarna kommer hem i tid. Sen överväger ledningen att chartra ett Malmö-aviationplan bara för att få hem Mål-Jonas till matchstart. Själv är jag förkyld, småskadad och överviktig så jag räknas bara som en halv spelare..
Kom igen nu SUS - kom till Hagen Söndag kl 16, så spelar vi oss ur spelarkrisen.
/A
Tweet
Kom igen nu SUS - kom till Hagen Söndag kl 16, så spelar vi oss ur spelarkrisen.
/A
Etiketter:
Spelarkris
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)