Det är redan ett helt otroligt tryck inför AVSLUTNINGSMATCHEN nästa fredag. Många SUS-legendarer har börjat höra av sig och sen Johan deklarerade att han omedelbart går in i DT så började flera A-lagsspelare på allvar, och med rätta, se oroliga ut där i söndags. Här är några av de som redan deklarerat att de kommer:
Johan Seidefors
Micke Seidefors
Thomas Seidefors
Pelle Porseryd
Hasse Olsson (+1)
Erik hade nån på G också
Jonatan Permert
Vi har inte fått svar från Jonathan Ederström och Tor Ranniste ännu, men om dom är med i DT så...då står jag för Dream Team igen om det behövs...
Sen är det ju några SUSare som balanserat mellan A-laget och DT, jag tänker på Danne och Linus, men också Björn som kanske borde höra dit redan nu, det beror på hur man tolkar dom oskrivna reglerna kring det här. Hursomhelst, det finns all anledning att fortsätta värva in folk till DT.
Visar inlägg med etikett SUS vs dreamteam. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett SUS vs dreamteam. Visa alla inlägg
tisdag 6 oktober 2015
måndag 20 oktober 2014
Ögonblicksbilder från A-laget vs Dream Team + Banketten
Några dramatiska matchbilder som visar perioden mellan Dream Teams starka öppning och A-lagets comeback. Håll till godo.
KFKs X-factor John kom och var med. Han älskar SUS och Stadshagen visar det sig. Han vill rädda Stadshagen och nu gäller det att skynda på. DU kan göra något. Get involved.
Årets spelare gick oväntat till The Reaper. Kul.
Etiketter:
A-laget - Dream Team,
b-roll,
sus,
SUS vs dreamteam,
video
fredag 17 oktober 2014
SUS A-lag – Jannes dream team
Efter underläge 0-2 och 2-4 lyckades SUS A-lag, häpnadsväckande nog, och efter en mycket habil andra halvlek, vända matchen mot Jannes dream team, till seger med 7-4. Detta efter att Janne själv fintat bort och läst sönder SUS finest åtskilliga gånger, men SUS trots allt lyckats behålla skärpan och behållit bollen på ett snöre – vars ena ända tycks ha setat uppspänd i Axels högra hörn. Som ni säkert förstår slutade det alltså med att Axel tog handskarna i dream team. Och trots att han briljerade i målet, och nära nog höll Chrille-klass, for det in fem alldeles otagbara bollar upp or krysset i andra halvlek. Det var så klart Lamin, Björn, Stefan och JS som gjorde målen. Alla var snygga. Dream team blev trötta. Heja SUS!
Tweet
Etiketter:
SUS vs dreamteam,
susvinnersomvanligt
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
