onsdag 24 juni 2015

SUS > Game of Thrones


Där ser man! NickCrille blev Jorah. Ja, det kunde man kanske ha gissat. Personligen vill jag ha ett quiz som svarar på "vilken SUS-spelare" är du? Gissningsvis skulle Crille bli Jonte i det quizzet. Speaking of, så noterade STJD att Jonte åt en bättre middag på Babylon tidigare ikväll. Babylon är ju som namn oerhört Game of Thrones-igt, vilket får oss att gissa att Jonte skulle bli Peter Baelish aka Littlefinger, i GoT-quizzet. Ja ni ser, en rundgång utan dess like. Stadshagen är Kings
Landing osv.  Vem är Tyrion?



Jonte = Little finger? 
'

5 kommentarer:

Axel sa...

Tyrion, det är ju RZL helt klart. Själv har jag sett Davas som Littlefinger och Chrille som Bronn, men får kanske omvärdera. Jonte är Jaime Lannister efter sin handskada va. Annars är SUS tyvärr som ätten Stark, viktiga karaktärer dödas av t ex Danne (Ned) osv...
Meh! Nu ser jag plötsligt vart JS vill komma med det här... Jag vägrar acceptera att JS är död. Hoppas Melysandre kan trolla där inför nästa säsong..

Henrik Hallberg sa...

Jag tycker Max är given som Syrio Forell (f.ö. min favoritkaraktär). Max dansar sig fram från sin backposition likt denna "master of swords" och hans inlägg är lika dödliga som Syrios träsvärd.

Jonte sa...

Jag ser mig själv mer som Jon Snow, men vill egentligen vara Arya. Fast jag hittar inga direkta likheter där.

Johan seidefors sa...

Inser nu att Axel har helt rätt. Davas ÄR ju Littlefinger. Jonte är Jamie OCH Arya. Jag är Ghost. Henrik är Prins Oberyn. Axel är Aemon Targaryen. Men är DD fortf. Master of Coins?

Axel sa...

DD är alltså Mace Tyrell nuförtiden? Ja varför inte!