torsdag 31 maj 2007

HUR KÄNNS DET, KRISTIAN RUSSELL?

SUS TILLS JAG DÖR-redaktionen är fans av Kristian Russell på mer än ett sätt. Vi vet inte vad vi gillar mest - att se honom ånga fram på högerkanten på väg mot mål... eller att se honom ånga fram på Berns på väg mot baren. Frågan är om man hellre bjuder på ett järn eller en målgivande passning? Kanske passningen trots allt. Om man nu måste välja. Vi letade reda på Russells Myspace och ställde några frågor:

Du designade det nya klubbmärket, vilket imagemässigt såklart var enstor sak för klubben. Hur skulle du själv vilja beskriva märket?

Klubbmärket ja, fokuserar på gamla anrika sportideal istället för trendig 2020 look. Som konstnär är man aldrig nöjd så jag kommer ju kräva att designa om 2008 när vi åter byter klubbställ som alla Premier League klubbar. Gillar typsnittet o lösningen i SUS texten som känns tidslös... Däremotblev jag lite ställd när jag gick förbi gamla Highbury och det som finns kvar, Arsenals gamla klubbmärke är ju fantastiskt snygg, starka ord från en West Ham kille. Dom har en logga från 1920 talet som jag fastnade för och tyckte hade den där industrifylla känslan Linus & Co var ute efter för SUS IF. Inkluderar bild.


Du verkar spela något färre matcher i år, är det en medveten taktik för att kunna vila dig i toppform?
.
Gällande speltid är jag frustrerad, hade gärna spelat mer 11-manna i UKmen fått nöja mig med 7-manna och en 5-manna serie. Erkänner att man inte hängt med första halvlekarna med SUS och vågar inte skjuta i vissa lägen så är väl lagets Freddie Ljungberg just nu (...smygbög som NickChrille hade sagt). Förra säsongen drogs jag av en ljumskada men var i bättre form men engelska ligorna är inte lika hårda, lite gentlemannavarning, så en match mot Tudor Arms kom som en käftsmäll av en Millwallare...!!!

Om vi inte minns fel så gjorde du sex mål förra säsongen. Hur många ska du göra i år... och när ska du börja göra dem?
.
Målskyttet ligger lite i vart man befinner sig på plan, jag gör ju aldrig några snygga mål så kör på Freddies (Ljungberg) taktik attspringa in med bollen i målet istället för att dribbla. Nickandet finnskvar och tycker att SUS inläggen ser lovande ut - jag brukar finnas påbortre stolpe som ni vet. Har lärt mig allt av Alan Shearer. Skit i att springa, just head the fucker straight away.

Siktar på hat-trick mot Rara Avis! Mitt första för SUS...

Rara Avis lär ha någon slags prins i laget. Prinsessans kille, typ. Riskerar SUS att bli bländade av överklassen och alladeras juveler, som förmodligen bärs av publiken vid sidlinjen?
.
Visste inte att Rara Avis var ett blinglag, trodde Muza hade denutmärkelsen? Det är skillnad på vaxade Björn Runström typer och förorts gangstaz men antar att SUS industribyggare köttar ner motståndet ganska så omgående imorgon. Som jag förstått är både Jojje och Nick Chrille med så RaraAvis lär få sig en omgång eller två efter dom har blivit sänkta av en Vallentuna armbåge. Jag var f ö på klubben Neu i lördags och skymtade några Rara Avis typer i såna fall, såg lite lost ut bland all "indie"därnere. Såg inte princessan därnere heller, kommer hon och tittar på matcherna tro? Kanske tidningen Stureplan kommer ner och tar lite paparazzibilder?

Till sist - hur känns det?
.
Sverige känns otroligt LUGNT. Är det semester redan?? Var är alla på stan? Gör alla karriär i London eller...?? ...ser bara en massa fjunigamoppekillar på parkbänkarna och nån gammal fashionista på East. Skärpning Stockholm. Bättre var det 1994 då det var ett djävla drag. Annars följer jag nerdigt engelska silly season och hoppas att Tevez stannar på Upton Park. Han behövs som man säger så. Scott Parker redansignad som det ser ut, sen kommer Cahill, Giles Barnes o Nicky Shorey. We ain't no Barcelona...

5 kommentarer:

Daniel sa...

Russell är helt klart SUS svar på Freddie och det vore synd och skam om inte ett inlägg snart hittar hans panna.

Axel sa...

Russell is king

max sa...

Gillar Russel Arsenal lite i smyg, det verkar nästan så..

Anonym sa...

haha
bor ju i Highbury...skulle få spö borta vid Upton Pk E4 om folk fick reda på det så håller tyst om det i UK.
Max = SUS version av Tevez??

Anonym sa...

[url=http://www.kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big8.jpg[/img][/url]

מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - שירות חדרים אנחנו מספקים שירותי אירוח מגוונים כמו כן יש במקום שירות חדרים המכיל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]אחרוחות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר מוגשות ישירות לחדרכם.

לפרטים נא לפנות לאתרנו - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]