fredag 25 maj 2007

HUR KÄNNS DET, EMIL?



Emil "häller ut en" för alla medspelare som inte kan vara med mot Kronis.

Emil - alla lyfte fram dig som den självklare skyttekungen innan säsongen startade, upplever du pressen från laget, fansen ochklubbledningen som jobbig eller inspirerande?

Pressen från laget och klubbledningen känns oerhört inspirerande. Tyvärr har jag inte ännu kunnat leva upp till det högt uppsatta förväntningar somjag har haft på mig. Efter en tids funderingar tror jag att det är pressenfrån fansen som har satt sig i huvudet. Man kanske kan kalla det för mental blockering, vad vet jag?! Har funderat på att gå till en idrottspsykologmen jag tar nog ett snack med Sussi i kväll för att hitta det där lillaextra som saknas.

Är du nöjd med din egen insats hittills?

Om jag blickar tillbaka på min egen insats så här långt är jag riktig tnöjd med spelet ute på planen. Det som tyvärr inte riktigt har fungerat är väl själva målskyttet och spelet inne i boxen. Det är dags att plocka framden där riktiga "killerinstinkten" nu.

Hur många mål ska du göra mot Kronis?

Mitt personliga mål är att sätta 2 strutar mot Kronis. (Lite orolig förBjörnes ryck i skytteligan)

Till sist - hur känns det?

Just nu har jag blandade känslor i kroppen. Bakis efter gårdagensevenemang på Berghs och deras examensjippo. Glad för den nya tjänsten jagfick i tisdags samt att jag i veckan har köpt hus. Denna blandning gör attdet känns helt okej just nu.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till nya tjänsten och nya huset!

Daniel sa...

Jag hoppas alla inser hur lite det behövs från oss andra för att Emil ska sätta dit en strut eller två. Mannen behöver ju bara en hyfsad passning på offensiv planhalva för att det ska bli hyperfarligt. Låt oss se till att han får många sådana imorgon.

Samtidigt är det viktigt att släppa tankarna runt den nya tjänsten och uset och helt fokusera på att KROSSA KRONIS!

Daniel sa...

uset = huset

Björn sa...

Danne, du dricker väl inte kvällen före match?

Daniel sa...

Avslöjad...

Axel sa...

Jag tror att Emil, Björn och Danne gör 3 mål var och att vi vinner med 9-0.

max sa...

Stort grattis till huset och nya tjänsten men inte minst till en fin match, grattis Emil!