söndag 27 maj 2007

Dags att lansera SUS-merchandise!


Intresset för världens bästa division 7-lag SUS IF och den därmed intimt förknippade bloggen SUS TILLS JAG DÖR växer sig större och större för varje sekund. Det har sedan en tid tillbaka vuxit fram ett starkt behov av merchandise. Den klassiska SUS-nålen får därför nu sin uppföljare i SUS-knappen, en knapp som man fäster på slaget till sin kavaj och som sänder ut budskapet - SUS IF is the Shit!!! Knapparna kommer få olika utseende och hittills har endast några enkla varianter tryckts upp. Kreativa SUS'are uppmanas att mejla förslag till undertecknad så kan jag sedan fabricera knapparna i min nyinförskaffade knappmaskin. Storleken är 38mm i diameter. Prissättningen är inte gjord än men pengarna kommer naturligtvis gå oavkortat till lagkassan.

13 kommentarer:

Johan seidefors sa...

UNDERBART.
"SUS TILLS JAG DÖR"

Davas sa...

Fy fan vad coolt!

max sa...

Shit.. jag kommer spendera dollars på detta!!!

Daniel sa...

Tänk vad användbara grejer de har på BR leksaker. Måste säga att det blev än snyggare än vad jag föreställt mig. Jag vill ha en av varje. Redo att betala 50 kr styck. Minst. Det är ju design av Russell...

Anonym sa...

suveränt!

Axel sa...

Vilken respons! 5 svar på tre minuter. Snacka om uppdämt behov av merchandise!!!!!!!

Davas sa...

Vad gäller ytterligare SUS-merchandise har Puma Sverige nu fått ett erbjudande de nog inte kommer kunna motstå. Osäker på om jag kan publicera brevet och det föreslagna affärs-samarbetet i sin helhet här, dock. Återkommer i frågan.

Davas sa...

Vad gäller detta merchandise, måste det definitivt få en egen, väl synlig rubrik och näst intill permanent plats på bloggens första-sida. Annars är jag rädd att någon läsare missar möjligheten att se, och evenutellt också köpa, SUS-paraphernalia. Tempot på nypublikationer här är ju ibland för snabbt.

Davas sa...

Axel, har du plötsligt gjort ännu fler kanppar, och uppdaterat bilden? Det formligen flödar ju av läckra SUS-knappar nu.

Davas sa...

För övrigt älskar jag hur vi omnämner våra sponsorer här till höger. jag ska tänka på att inte vara så brysk i tonen då jag nämner vår kära AdWords-spalt i framtiden. På det här sättet tycker jag att spalten piffar upp, snarare än befläckar den här bloggen.

Davas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Davas sa...

Jag vet, jag borde sätta mig i något chatt-rum, det är uppenbart vid det här laget. Men det skulle inte kännas lika givande som detta. Jag har nämligen en till kommentar:

När man ser knapparna som Axel tryckt upp blir det alltmer uppenbart att vi valde bort en otroligt fin SUS-logga i början av mars. Utan att kasta någon som helst skugga över den befintliga loggan, måste jag säga att den lite spräckliga varianten, som syns i nedre högra delen av bilden här ovan, är helt fantastisk den också. Kanske något för ett evenutellt bortaställ...

Björn sa...

jag köper!