torsdag 8 mars 2007

Träningsmatch 31/3


Vi har blivit erbjudna att möta fjolårets seriesegrare Storkyrkopojkarna i en träningsmatch lördagen 31/3 kl 16.30 på Åkeshovs konstgräs. Detta är något som fyrklövern anser bör prioriteras högt! T om högre än inomhusturnering på Bosön som infaller samma dag. Sedvanligt utskick har gjorts och alla rekommenderas svara snabbt. Det kan bli en oerhört viktig värdemätare inför säsongen och en möjlighet att spela till sig en plats i startelvan. Det kan bli hur kul som helst! Minns sista matchen mot dom i slutet av sommaren...

4 kommentarer:

Johan seidefors sa...

otroligt kul!

SirMoose sa...

Alltid kul att möte SP/SF. Vi har väl två gamla scouter som lirat där?!

Jag tycker att fler än jag och Axel bör gå in på www.bloggtoppen.se och skriva lite om STJD. Vi låg 26:a när jag var inne senast men vi borde vara topp 5.

Johan seidefors sa...

topp-placeringen, för några veckor ssedan, är väl 22 om jag minns rätt - och det är klart att STJD ska ligga topp 20 åtminstone.

Anonym sa...

En gång när jag kollade bloggtoppen för några veckor sedan var vi på plats 21! Det är bästa placeringen som jag observerat. Blir jäkligt kul att möta SP! Många starka namn har svarat ja på bokat.se men vi behöver fler!