tisdag 13 mars 2007

Operation "Värva min bror" går vidare

Som några läsare av SUS TILLS JAG DÖR vet så har jag under ett antal år försökt värva min bror Thomas till laget. "Totte" spelar idag forward i Krukan och är samtidigt betrodd "andretränare" (ledaregenskaper!), vilket såklart är oacceptabelt. Nu för första gången börjar det idoga arbetet eventuellt ge frukt: På frågan om Thomas möjligtvis kan tänka sig att spela med SUS i matchen mot Storkyrkopojkarna den 31/3 (endast 13 man har svarat JA) kom svaret blixtsnabbt:

- Jag ställer upp, kan vara en försmak om vad som kanske komma skall. Gör jag 3 är det min sista säsong i krukan




3 kommentarer:

Axel sa...

Bra!

Daniel sa...

Att servera 3 passningar så han kan lägga in den i öppet mål ska väl inte vara några problem mot SFP ;-)

SirMoose sa...

Alltid kul att bra fotbollsspelare och trevliga killar i laget. Samtidigt bra att bredda truppen även om jag har svårt att se att han kommer att få så mycket speltid under året. Kanske när vi vill stänga matcher och behöver taktiskt duktiga spelare.