fredag 27 april 2007

tudor-sus 3-1


en tankeställare för sus.

5 kommentarer:

Björn sa...

vad hände :-(

Daniel sa...

Klassisk dålig SUS-match...

Anonym sa...

Lite hjälp av doktor Haglund eller Steffe

Jag vet inte hur minnesvärt det var, men jag blev tacklad bakifrån i slutet av matchen. Tacklingen renderade ett gult kort, och jag kände att vristen blev stel.

Jag fortsatte dock att spela en 10minuter. Mot parkeringsplatsen kände jag hur vristen blev stelare och stelare. Var inte särskilt orolig för vristen hade ju blivigt kallare.
Förutom ett stopp för att köpa den kyckling och pommes med riktigt fet bearnaisesås spenderades kvällen i soffan.
Tanken var att bara överleva kvällen. Nu har jag dock vaknat och smärtan är värre än nånsin. Det går att lägga tyngd på (ytterst lite) men smärtan som följer är nästan outhärdlig. Finns det någon annan diagnos än en riktigt jobbig stukning?

Axel sa...

Svårt att lösa på bloggen, ring mig eller så ses vi väl imorrn?

Anonym sa...

Tack

Är nu övertygad att det är en stukning. Imorse gjorde det dock så ont att ögorna tårades.

Är inte så mobil, men jag siktar fortfarande på 030 imorgon.