fredag 27 april 2007

Axel Cam: Tudor Arms FC - SUS IF del 2

Del 2:

5 kommentarer:

Axel sa...

"Lite som Jesus..."

Daniel sa...

Starkt att lägga upp lite material direkt. Axel cam är alltid det bästa sättet att återuppleva matchen och allt runt om.

Vore kul om någon tog sig tid och skrev en matchrapport också...

max sa...

Skönt att de nya tröjorna är obesegrade.

Men en sak jag har funderat på sen tidigare avslöjanden här på bloggen och det är Davas tvetydiga supporterlojalitet. Håller Davas på AIK i hockey men DIF i fotboll?

Anonym sa...

Axel Cam = the real face of football

Russell

Davas sa...

Jag håller inte på hockey överhuvud taget. Inte om vi talar om idrotten, i alla fall. Naturligtvis håller jag på nummer åttas återkomst i SUS men det är en helt annan sak.

Talar vi fotboll, kunde man kanske säga att det jag håller på, är att se fotboll på Stadion. Det ligger nära där jag jobbar, och jag brukar få gratis-plåtar. Det gör liksom att det går att komma iväg på match. Att åka ut till Råsunda tycker jag däremot verkar för jobbigt — även om jag faktiskt sett DIF få stryk mot något Balkan-lag där ute, under mitt enda Råsundabesök de senaste tio åren. Men djurgårdare, det är jag inte.