tisdag 10 april 2007

Skrämmande bilder!

Mål-Jonas skriver i ett mejl till redaktionen:

Tjena Axel,
Hoppas allt är bra med dig. Sitter på kontoret i Köpenhamn och får mig lite SUSpåsknytt till livs. Jag blev dock lite bekymrad över Jojje och Nick-Krilles val av skor. Bilderna nedan visar ju att de inte håller tätt vid artärblödningar. Planerar Jojje och Nick-Krille att byta spelstil eller vad är tanken?

Vi ses,

/Mål-Jonas




Visst blir man bekymrad av dessa bilder Jonas. Men jag är ganska säker på att Jojje och Nick-Krille vet vad dom givit sig in på. Dessutom tror jag inte att dom köpte skruvdobbsvarianten av den där skon.

6 kommentarer:

Johan seidefors sa...

men ändå!? vansinne att inte göra ordentlig research innan inköp. frågan är vad det här får för konsevenser för klubbens ekonomi... jag menar, hur ser klubben på individuella försäkringar? Man vill ju inte gå runt som en eländig Pontus Kåmark.

Daniel sa...

Pontus Kåmark ligger i det absoluta toppskiktet vad gäller personer jag minst av allt skulle vilja vara.

SirMoose sa...

Jag har sett Gnällmark utanför Caféet med två makalösa mörka tjejer som verkligen såg ut att tycka att han var spännande. Men inte ens det skulle kunna få mig att en för tio minuter vilja vara honom. En rakt igenom dålit människa!

Jojje sa...

stämmer ! vi köpte inte skruvdobbs varianten. Men visst kommer det bli hårt i år, många tuffa närkamper. Tror att jag pratar för Nick Chrille också.

Daniel sa...

Det är förresten lite äckligt att det här inlägget ligger i kategorin "SUS eller kändis"...

Anonym sa...

Håller med, det är lite äckligt. Så jag byter till material-hörnan.