fredag 8 maj 2009

T-24h


SUS går nu in i ett slutligt stadium av total fokusering inför uppgiften på fotbollsplanen mot Muza. INGET ska lämnas åt slumpen. Vi har full bänk med två heta reserver på plats dessutom. Vi går in med ett tungt favoritskap men tänker ändå överraska genom att överträffa allas förväntningar lite till. När ingen trodde det var möjligt ska SUS höja trycket ytterligare några snäpp. Jag vill se en explosion av fotbollskonst omedelbart efter att domare blåser igång matchen. I varje lagdel, i varje moment, i varje touch. Jag vill se Sus:are överallt på planen. Sus ska vinna förstabollen, andrabollen, tredjebollen, ja till och med fjärdebollen om det skulle behövas. Jag vill se ett blixtrande spel utan boll, jag vill se rörelser och spelalternativ i varenda vrå av stadshagens konstgräsplan. Jag vill se att Susare når högst på varenda höjdboll och jag vill se 100%-iga avslut. Och målen ska vara snygga också, annars kan det kvitta!

Kom igen nu Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!

3 kommentarer:

Ettan sa...

På väg att bli överladdad. Kan knappt vänta tills imorgon!

Johan seidefors sa...

Vet inte Axel. Tycker att det känns aningen överambitiöst, på ett närmast Kronobergskt vis. Kanske bara är jag... men jag tänker i alla fall bara göra mitt mål som vanligt, och sedan kanske spela fram till max två. alltså max!

Axel sa...

Då missuppfattade du mig Johan.

Det här handlar inte alls om seriösa ambitioner à la Kronis utan om gränspsykotiskt visionärt fantiserande av SUSare påväg in i mani inför en match.