fredag 22 maj 2009

Fyra ett


Aaron 2, RZL 2.

13 kommentarer:

SirMoose sa...

Aaaaaron, Aaaaaaaron, Aaaaaaaron!

Davas sa...

Mycket mycket mäktigt.

Anonym sa...

Aarons andra mål är en tough act to follow !!!

Annars var jag imponerad av Björns trashtalk om att inte vara 40-taggare som dom bitchade om i andra halvlek. Vart kom allt det där ifrån?? Bara för att jag gick in på keepern eller ????

Bitch slap RZL

Johan seidefors sa...

hjälp till matchrapporten: vilka assisterade?

Björn sa...

hehe..man kan inte acceptera att bli kallad 40-plussare hur som helst... Aarons andra känns som en kandidat till årets mål, men RZL båda var inte heller illa tycker jag.

jag gillade också att de refererade till våra matchrapporter under matchen...

Målen som jag kommer ihåg det.

1-0 RZL (JS)
2-0 Aaron (Björn)
3-1 Aaron (ingen assist)
4-1 RZL (Emil)

Anonym sa...

Tror Jojje hävdar att han passade till Aaron's andra..

RZL

max sa...

STJD!

Härligt att det är fler i laget som tar sig ton när det behövs. Jag tycker att vi så länge det går bra låter resultaten tala givetvis ihop med härliga matchrapporter.

Ser fram emot spännande läsning ikväll från gårdagens match, speciellt intresserad är jag av Aarons andra mål. Har Aaron gjort något tidigare förresten?

Björn sa...

Joje kan säkert ha passat där, hade för mig att det var en rensning vid hörna...

dale sa...

Björn, du som har koll på statistik, kan inte du undersöka om SUS någonsin har lyckats vinna sex matcher i följd förut? "hängiga fläskläppen"

SirMoose sa...

En säsong för många år sedan startades med åtta raka segrar. Till den nionde kom DN, eller liknande, för att göra reportage om Stockholmsfotbollens bästa lag. Då blev de torsk.

Så tre segrar till behövs för att ta oss upp på toppen. Bör inte vara omöjligt.

Axel sa...

Äntligen hemma från SF och en snudd på total internet-skugga för min del. Känns som att man missat enormt mycket i SUS historia. Man har varit borta en vecka och SUS storstjärnor heter nu Aaron och RZL och det är förstås underbart. Och sus kör på i helt ostoppbar form, vilken säsong det här artar sig till att bli.

Aaron sa...

Oj joj joj, I think this may be my favorite thread on STJD yet! I have to admit it was nice to score a ‘real’ goal after my first goal, which was a classic Hockey Night in Canada cross check the entire defensive line into the net maneuver.

I heard a rumor that the second goal was captured on video and I am looking forward to seeing it, although ‘the legend’ may grow better without…

Ettan sa...

Härligt SUS! I Vireda i Östergötland finns varken mobiltäckning eller internet. Skönt att var tillbaka i 2009.

Aaron for President!