onsdag 13 maj 2009

Ett meddelande till alla SUSare

Som nybliven STJD-administratör och medlem av Fyrklövern med huvudansvar för bl a laguttagningen sedan tre år tillbaka känns det lite märkligt att inte kunna närvara vid söndagens redan på förhand klassiska möte med Kronoberg. Särskilt nu när jag precis börjat utveckla en betydligt mer aggressiv attityd i min ledarroll vilket nog hade kommit till pass i den här matchen. Jag vill på detta sätt ändå förmedla ett budskap till alla SUSare som jag hoppas ska fastna och gå som ett mantra innan och under matchen:


Verlust ist V-E-R-B-O-T-E-N!


Det kan verka strängt och det är också därför det är på tyska.

5 kommentarer:

SirMoose sa...

Vad betyder det där "Verlust"?

Axel sa...

Rätt Linus. Det ordet ska ingen SUSare känna till.

Elgen sa...

Vicken jävla rolig klubb man är medlem i. Det märkliga med SUS är att klubben drar till sig så många intelligenta människor. Observera att jag (medvetet) inte skrev "spelare".
Så har det alltid varit. Det kan inte bara bero på att Björnes och Tommys och Anders grabbar är med och för arvet vidare.
SUS-bloggen är en verklig höjdare.
Danke

Ettan sa...

Willkommen.

Axel sa...

Varje gång Anders är inne och kommenterar eller kommer och kollar på Hagen så fylls man av stolthet. Man blir upprymd över att ha en vandrande SUS-legend i närheten helt enkelt. Om alla dagens aktiva SUSare håller lika bra som Anders så behöver vi nog inga nyförvärv förrens framåt år 2030. STDJ!