torsdag 7 maj 2009

Pröjsa medlemsavgiften

Se det som en förmån -för det är det! Betala SUS IFs medlemsavift, 850 pix på PG 686970-5. Exklusivt för STJD kan vi avslöja att hittills endast 17 aktiva spelare betalat årets medlemsavgift. Vilka som inte betalat avvaktar vi med att avslöja, med det kan bl a få betydelse vid laguttagningen framöver. Om ni glömt om ni betalt eller ej går det bra att mejla undertecknad och fråga. Ända sättet för de som inte betalt att undvika en uthängning här på STJD är att kvickt betala in. GO SUS!

7 kommentarer:

SirMoose sa...

Passa gärna på att göra som jag och låt era barn få en bra start i livet som medlemmar i SUS. Cornelia var bara runt 50h när hon blev medlem. Det gör henne glad varje gång hon tänker på det.

Johan seidefors sa...

JS betalade just nu!

Axel sa...

Vackert!

Hade jag nån unge skulle den få pröjsa in direkt!

Ettan sa...

Mina barn ska också få betala min medlemsavgift. Vilken genial idé Linus!

Axel sa...

Vid min senaste koll hos kassören var Cornelia i ensamt sällskap med Ordförande Ingemar och Ola Garmén som enda betalande passiva medlemmar i år. Var inte det vår styrka så sent som för två år sen, det här med passiva medlemmar?

Daniel sa...

Big O levererar!

Aaron sa...

Paid