torsdag 15 februari 2007

STOPPA PRESSARNA

SUS TILLS JAG DÖR frågår sin princip som oberoende publikation, och lägger här helt oredigerat ut ett meddelande från Fyrklöverns talesman Axel Haglund:

Hej!

Nått lag har hoppat av SVASS på lördag och bollen ligger nu hos oss om vivill vara med. Svar måste ges innan lunch imorgon 15/2. Jag tycker att viska köra så det ryker men det gäller att folk inte bokat upp annat. 15 persvar sugna när vi gjorde förra enkäten. Det är viktigt att alla svarar på bokat.se innan lunch imorgon så lägg gärna ut nåt på SUS TILLS JAG DÖR.

/Axel

Redaktionen saktionerar turneringen och uppmanar alla spelare att sluta upp bakom Fyrklövern. Dessutom behöver vi nytt material att publicera...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nio tappra har svarat ja hittills..

Hur många behöver vi?

/Max

Johan seidefors sa...

Jag försöker få med min bror också... men det roligaste vore om vi kunde få med en målis.