torsdag 15 februari 2007

Skaderapport från nr 7

Om nu någon är intresserad...

Fick idag svar på den magnetresonanstomografiundersökning jag gjorde i måndags. Det visade sig att inget var av eller brutet och det fanns inget annat som kräver operation. Sweet!

Det som syntes var ett uttänjt ledband samt en sträckning och blödning i övre delen av vadmuskeln.

Dr Ylling på Artro Clinic ordinerade vila tills besvären försvunnit. Sedan är det bara köra igen.

Jag har själv märkt att knät snabbt förbättrats. I måndags kunde jag knappt gå. Idag haltar jag bara lite lätt. Med tanke på den utvecklingen hoppas jag kunna vara tillbaka i träning senast om två veckor.

4 kommentarer:

Johan seidefors sa...

Härligt!

Anonym sa...

Skönt att höra G!!

max sa...

Bra, skönt att höra

Sporttyckaren sa...

Underbart, fortsätt krya på dig!