lördag 21 mars 2009

Insane 2 - planeringsfasen


15 kommentarer:

Ettan sa...

Som det ser ut nu så avgörs årets SWSLC i sjuksängen :(
Hoppas på förändring under dagen.

Axel sa...

Damn!

Kom o visa dig så får du en poäng åtminstone. Men det är klart, går det inte så går det inte. Vi får kanske bli lite kreativa i poängättningen...


Vad gäller vägbeskrivningen brukar iallafall jag köra längre på södertäljevägen innan jag svänger av till Västertorpshallen. Men men. Alla vägar är bra utom dom dåliga.

Anonym sa...

Det är alltså vägen jag och Eric ska jogga. Ganska exakt 9km enligt kartan. kändes inte så kul att följa södertäljevägen...

Anonym sa...

Kom och ta 1p Ettan

Björn sa...

9 km innan träningen! helt galet säger jag...

Ettan sa...

Jag har inte feber men något skit är det. Vad säger Dr.Haglund?

Axel sa...

Om du inte har feber kan det ju funka. Vilka är symtomen egentligen? Du ska ju inte pressa dig om du känner dig risig iallafall.

Galet med 9km-uppvärmning! Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att ni skulle ge er på något så vansinnigt. *lyfter på hatten*

Johan seidefors sa...

There's always next year...

Ettan sa...

Jag faxar min journal.

Johan seidefors sa...

Danne, du live-bloggar väl under löpningen? Vi vill följa era steg.

Johan seidefors sa...

Hur är läget Axel?

Axel sa...

Jag ger klartecken till Ettan. Med tanke på hur Eric tänkt värma upp så behöver Ettan nog bara var uppegående för att ha en rejäl chans.

Ettan sa...

Tack! Jag kommer förbi. Orkar jag inte så står jag i mål för det laget jag lirar med.

Axel sa...

Yes!!! Det blir en grym träning ikväll!

Daniel sa...

9km på 46 minuter blev facit. Beskedligt tempo alltså men det skulle ju spelas fotboll också.

Jag hade tänkt live-blogga men det glömdes bort i kampen mot snön. Måste bättra mig...