onsdag 18 mars 2009

DAGENS SPELARE, SUS IF 2009, STEFAN BOHLIN


STJD kommentar från läktaren: Stefan är Stefan. Den ende i SUS som med bollen söker upp motståndaren för att få tackla. Det älskar vi! 

Därför spelar jag i SUS: Det har jag Skölden att tacka för. Han plockade upp en spillra till hockeyspelare i de norra förorterna. I SUS var lirarna sköna och fotboll som jag inte hade spelat på 10 år var så roligt att jag inte kunde komma ihåg varför jag slutat.

Målsättning 2009

  • Personlig målsättning, säsongen 09: Att försöka planera mitt liv så att jag inte är borta så många matcher och att inte falla ner så djupt i planen för att kunna vara med där framme där det händer.
  • I år ska jag göra mål, minst:4
  • Antal assist:7
  • Antal gula/röda kort: 2 gula

En titt i kristalkulan

  • Årets genombrott: Lepp
  • Årets glädjespridare: Linus  
  • Årets skyttekung: Ettan
  • Årets assistkung: Danne
  • Årets buse: Max 
  • Gör Håkan comeback: Absolut

Uppladdningsinfo – egna val 24 timmar innan match:

  • Vin hemma, Drink på Stureplan eller Öl på Söder: Vin hemma
  • Pizza, Kebab eller Hamburgare: Allt
  • Bryggkaffe, snabbkaffe eller Espresso: Espresso
  • Frukostmackan, frukostbuffén eller ingen frukost: Buffé med mycket bacon

Diverse

  • Till Hagen tar jag bilen, tunnelbanan eller en skön promenad/cykel: Vid fint väder gärna cykel, annars tunnelbana.
  • Min relation till Tanto: Farsan sparkade boll där som grabb. Min egen relation begränsas till att jag spelar hockeybockey på närliggande Zinken under vinterhalvåret.
  • Bör SUS IF/Fyrklövern utöka sin publiksatsning genom att arrangera en "Friends and Family-dag" (med insamlingsbössor) i samband med Tanto-matchen: Ja
  • Vill du skriva på SUS TILLS JAG DÖR: Nja, jag är en teknisk idiot och imponeras stort över hur några i laget kan uppdatera bloggen så snabbt och otroligt fyndigt dessutom, men om någon bara visar hur man gör kanske även jag kan bidra.    

Ordet är fritt (speak your mind): Jag hoppas att vi med större framgång än förra säsongen kommer att kunna underskatta våra motståndare. GO SUS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag hoppas att vi med större framgång än förra säsongen kommer att kunna underskatta våra motståndare. GO SUS!" Hahaha, det där fångar mycket av problemet förra året, att vi i längden fick svårt att underskatta motståndarna. Vissa lag tyckte vi nästan var bra.

Björn sa...

gillade också den kommentaren. För övrigt älskar jag dessa spelarporträtt. Hoppas också att intervjuserien "SUS tar tempen på motståndet" kommer i vår...