torsdag 19 mars 2009

BRAND SPANKIN NEW ADIDAS SHOES (uppdaterad)


Adidas Predator
Size: US8 / 41-42
OPEN FOR ALL

Fråga: På en legendarisk bild från förra årets SVASS-turnering äter Aaron ur en matlåda. Matlådan ser onekligen smaskig ut, och består övervägande av vilken typ av mat? Svaret hittar du någonstans på STJD. 

Svaret skickar du till sustillsjagdor@gmail.com innan den 27 mars. Har fler en än person svarat rätt drar redaktionen en vinnare. 

Good hunting!   
  
Bild på förstapriset:






4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, jag tror jag vet svaret!
Genialisk tävling.

Björn sa...

verkligen genialisk, STJD i högform... och jag som funderat på nya skor, min storlek dessutom - gäller att svara rätt nu...

Ettan sa...

Fantastiskt rolig tävling. Nu gäller det bara att gissa rätt. Köpte iofs nya skor förra säsongen men ett par i guld skulle sitta fint.

Björn sa...

vid närmare eftertanke är det nog lite för liten storlek... men blev så inspirerad att jag köpte nya skor själv istället.