lördag 14 mars 2009

DAGENS SPELARE, SUS IF 2009: CHRISTIAN BJÖRKLUND



STJD kommentar från läktaren: Vi gillar det vi läser nedan, men ännu mer det vi inte läser. Rakt på sak och 0% bullshit. Vissa frågor skiter han bara i - löjliga, tror vi att han tänker. Hårt!

Därför spelar jag i SUS: ... Målsättning 2009
Personlig målsättning, säsongen 09: Även detta år focusera på mångfalden och försöka med en fyrling Målvakt, back(inner,ytter,mittfält(inner,ytter) anfallare.
I år ska jag göra mål, minst: 1- 7 st för det blev inget förra säsongen och det beror på var jag spelar.
Antal assist: 1-7 st Beror på var jag blir placerad.
Antal gula/röda kort: 0

En titt i kristalkulan
Årets genombrott: Eric
Årets glädjespridare: ...
Årets skyttekung: Danne eller Emil
Årets assistkung: Danne
Årets buse: Johan Seide
Gör Håkan comeback: Hoppas

Uppladdningsinfo – egna val 24 timmar innan match:
Vin hemma, Drink på Stureplan eller Öl på Söder: Vin hemma
Pizza, Kebab eller Hamburgare: kebab från Valentina (Vallentuna ”Centrum”)
Bryggkaffe, snabbkaffe eller Espresso: Expresso
Frukostmackan, frukostbuffén eller ingen frukost: Frukostmacka Bönor o Bakat

Diverse
Till Hagen tar jag bilen, tunnelbanan eller en skön promenad/cykel: Cykel/ Bil
Min relation till Tanto: Nada
Bör SUS IF/Fyrklövern utöka sin publiksatsning genom att arrangera en "Friends and Family-dag" (med insamlingsbössor) i samband med Tanto-matchen: Ja
Vill du skriva på SUS TILLS JAG DÖR: Varför inte.

Ordet är fritt (speak your mind): Det skall bli kul att vinna på Hagen i år, laget känns stärkt av 1 års erfarenhet av högre tempo och vi kommer komma in i 7:an med ett högt tempo, högt deltagande, stort engagemang o stor glädje.

4 kommentarer:

Axel sa...

Chrille är så hård!

Jonte sa...

Ja, SUS egen Schwarz

Anonym sa...

Schwarz? Endast Big Chris kan mäta sig i tuffhet med Chrille.

//Ettan

SirMoose sa...

Skyttekung 2009 om han får spela på topp och blir lite kyligare i avsluten. Ligger lite före alla andra anfallare i och med att han säkerligen gör minst tio mål med huvudet.