onsdag 25 mars 2009

Guldkandidat #2 - Eric



Hur känns det? Pigg och laddad inför fighten, ska bli kul och slå Team Ettan. Funderar om jag ska jogga ut till Spånga för att senaste två jogg till tränning har resulterat i fyra pinnar, men Daniel G får bestämma.



Är du förvånad över din framgång? Ja lite, efter alla år utan fotboll så är jag lite förvånad att jag ändå hänger med, någorlunda. Samtidigt tror jag att jag blir lite extra taggad eftersom det har varit så jämt mellan mig och Ettan i poängligan.


Hur har innesäsongen som helhet varit tycker du? Det har varit en fantastisk innesäsong, framförallt att alla är så taggade inför varje tränning och sen tycker jag att det är ett riktigt skönt gäng och lira med, sen att det har gått ok för mig beror på att jag har fått lira
ihop med andra duktiga lirare.




Någon minnesvärd seger/minnesvärt mål under innesäsongen? När jag tänker på mål så ser jag bara Linus framför mig, måste bero på att nästan varje gång han gör dem där omöjliga målen så har jag varit på plan som back i motståndarlaget.


Vilken är din favorithall? Sprallenhallen, HATAR bromma.


Är du bättre inne än ute? eller tvärtom? Hoppas att jag är bättre ute men det var bra länge sen jag spelade en elvamanna match/90minuter/på riktigt/med domare mm....


Är det någon annan SUS-spelare som du helst velat ha i ditt lag för att
ha bättre chans att vinna? Lepp och Jojje, när vi får bestämma där bak är det sällan vi förlorar.

2 kommentarer:

Davas sa...

Undrar just om inte laguppställningen gör det lite knivigt för Erik att ta hem’et...

Daniel sa...

Hade gärna joggat men mina löparstrumpor ligger i tvätten...