måndag 6 april 2009

Sus vinner igen!


Seger med 4-3 (2-2). Ettan två. Danne ett. Björn ett.

13 kommentarer:

Axel sa...

Nu sover man gott inatt!

dale sa...

Faan va härligt!
Jag känner mig stolt och lycklig.
Div.6-spöket har åter vaknat!
d.

Anonym sa...

heja sus

js

Axel sa...

Det var väl första träningsmatchvinsten sedan 2006 när vi senast mötte Brottby. Vinden har vänt!

Davas sa...

Björnes avslutande mål var verkligen iskallt. Av de jag sett hittills i år, kanske det snyggaste. Då har jag iofs missat Ettans två på grund av sen ankomst.

Björn sa...

jäkligt skön seger och kul med mål. Starkt av SUS att vända underläge! Fin pass av Ettan till mitt mål också, och tur att Chrille slog den där passen i förstaläget som han nästan vägrade...

Björn sa...

Dags att sova gott nu som sagt.

Jojje sa...

Tycker att Axel och Chrille var klockrena i mittförsvaret. Riktigt skönt at vända en sån här match. Och förutom det insläppta målet gjorde Janne en bra insats i mål. mig.

Ettan sa...

Alla våra mål var snygga tycker jag. Sista målet lite av en slump men en mästerlig klack av Danne som friställde mig helt. Deras höga försvar öppnade verkligen för oss i slutet av första och under hela andra halvlek. Dannes avslut var också det iskallt i bortre burgaveln.

Över lag en bra insats även om vi gör det väldigt svårt för oss ibland. Full fart framåt är kul men ibland så tjänar vi nog på att spela oss fram. Inomhusspelet sitter kvar med avgörande passningar i varje läge. Björnes mål var ett utmärkt exempel på hur vi kan spela oss igenom motståndarnas mittfält och backlinje. Mer sånt; det är både kul och snyggt.

Emil sa...

Fan va gott att komma till jobbet och starta datorn, surfa in på bloggen och få se denna underbara nyhet. Väntar med spänning på matchreferatet.
Kan även meddela att nu har jag inhandlat 32 rullar med coachtejp.
Nu ska foten vara steltejpad varje match detta år.

Go SUS!

daniel sa...

Nästan 2 rullar tejp per match - det känns tryggt!

*filar på matchrappot*

Björn sa...

håller med Ettan om passningsspelet, det är bra om vi kan rulla några gånger i sidled ibland också. Därför jag inte tog löpningen i förstaläget Chrille ;-)

Anonym sa...

Skönt att höra! Nu blir man sugen igen efter koman i lördags.

Lyckstedt