lördag 18 april 2009

Sus vann fyra tre!



12 kommentarer:

Anonym sa...

fan va skönt med premiärseger!!!
Ligger däckad men sjukt peppad på att lira.

Lyckstedt

Anonym sa...

Underbart! /JL2

max sa...

Lagkaptenen avgjorde med sina två mål!

Forza SuS!

Axel sa...

Bragdmål i slutsekunderna av kapten. Sus i glädjetårar efter matchen.

Anonym sa...

underbar seger känns riktigt skönt nu är det röd vin för att läka kroppen.


Nick chrille

Davas sa...

Tar fasta på Nick-Chrilles tips. Visserligen ett enkelt Periquita, med några Finncrisp med gammal brie. Men jag hittar helt enkelt ingen linda – vilket kanske åtminstone kunde vara ett bra komplement för att hela en stukad fot. Jag har föbaskat ont. Och jag vet att jag har en linda, någonstans...

Björn sa...

härlig seger och skön bild med rätt ofokuserade lirare. blev också sugen på rödvin när jag såg att det låg en brieost i kylen, tyvärr slut på flaskorna i källaren. får bli några bira istället...

Björn sa...

fantastiskt skönt segermål av Johan för övrigt.

RZL sa...

RZL är fan speechless....vilket drama !! Så ska det se ut och härliga skott av Seidefors idag...syns att han övat nere i Vasaparken

Stefan sa...

Härligt SUS!
Firar med rött vilket verkar vara kvällens val. Jag tar med en linda till väskan nästa match (klen tröst för dig just nu Davas, men rött funkar minst lika bra).
Skål!

Anonym sa...

Grym bild denna bild visar vilken segermaskin vi är, lagom med glädje o uppspelta efter vinsten


Nick Chrille

dale sa...

Vinner vi och gör fyra mål när vi spelar uselt hur skall det då går när vi spelar som vi brukar? Vi tackar vår nya idol OranjeMålisen för tre poäng. Längtar redan till nästa fight!