måndag 17 mars 2008

SUS ut i kylan

Fyrklövern är inte de som nöjt lutar sig tillbaka och njuter av succén med SUS IF Winter Season League Challenge 07/08 och tar ett par veckor ledigt. Nej nej NEJ. Istället har förberedelserna inför de första aktiviteterna utomhus redan pågått i veckor. Så här ser det ut för tillfället:
Måndag 24/3 kl 16.00 - Traditionsenlig öppen träning på Stadshagen.
Söndag 30/3 kl 18.00 - Träningsmatch mot FK National Stockholm, Stadshagen.
Lördag 5/4 - Träningsmatch mot S(F)P. Tid och plats meddelas senare.

Så boka in dessa datum redan nu!

Säsongspremiär sker onsdagen den 16/4 kl 18.15 på bortaplan mot Husby. Innan dess hoppas vi kuna planera in ytterligare en träningsmatch.

11 kommentarer:

Björn sa...

Grymt! Fyrklövern gör ett strålande jobb - ska bli kul att lira utomhus igen.

Anonym sa...

Äntligen!!!!

Anonym sa...

Härligt jobbat !! Äntligen får man inviga sina nya Predators..

Vore kul/bra med utomhusträning torsdagar på Stadshagen som Axel snackade om...Vi ska upp i 5:an ju !

RZL

Björn sa...

lite träningar skulle nog inte skada men då måste det nog vara en annan dag än torsdagar. Vi har ju nästan alla matcher fredag kväll och jag kommer iaf inte vara i spelbart skick om jag tränat dagen innan... Kanske finns tid på tisdagar?

Daniel sa...

Vi har inte hört ngt om den där träningstiden men det verkade som om intresse fanns iaf så får vi en tid tackar vi ja till den. Ska kontakta bokningen och se om vi kan få en tid i början av veckan istället...

SirMoose sa...

Kul med utomhus men trist att det är två datum jag inte kan.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Två datum som jag inte heller kan. Bla premiären... /Ettan

max sa...

Är det lördag den 5/4 som avses med Sp/Sf matchen?

max sa...

Jag kan alla tider!

Har skrivit in alla matcher i kalendern nu och det är bara en som jag har något bokat på.

Sjukt många sena fredagsmatcher.

Daniel sa...

Lördag 5/4 ja - liten miss av mig där. Nu är den iaf åtgärdad.