söndag 16 mars 2008

Sista träningen i bilder




















7 kommentarer:

max sa...

Det ser ut att gå fort på träningarna iaf om man ska tro vilderna-

Daniel sa...

Fina bilder!

Axel sa...

jo jag tyckte jag lyckades fånga rörelsen och den typiska sus-känslan i den här bildserien.

Johan seidefors sa...

finns det ingen bild på max och mig när vi skriker åt varann?

max sa...

Ja det är synd att inte tjurigheten från två håll kunde fångas upp.

Något jag gärna hade sett var Jannes skott på mig.. kulorna har ramlat ner nu lagom till påsk.

Anonym sa...

Jag har en känsla av att du hade lackat ur om jag kommit kutande med kameran när Janne pangat på dina kulor Max. Det är ingen bra ursäkt och jag ångrar det förstås nu.

Anonym sa...

allt för konsten.. Det hade varit kul nu i efterhand men just då så hade jag nog blivit bra förbannad. :)