tisdag 11 mars 2008

Guldkandidat #1 - Janne

Janne Johansson är en av de heta guldkandidaterna i årets SWSLC. Han är i princip fostrad i klubben och dom som följt hans utveckling menar att han bara blir bättre och bättre för varje år, som en maltwhiskey. Han är extremt pålitlig såväl på som bredvid planen och personifierar på många sätt den äkta SUS-andan. I vinter har han radat upp gedigna insatser.



Hur känns det?
Bra, det gick lite dåligt sist men vi skärpte till oss i finalen.

Hur har innesäsongen som helhet varit tycker du?
Jag tycker personligen att det har gått lite upp och ner, jag har inte alltid följt regel nummer 1: Måste vara på tårna hela tiden.

Någon minnesvärd seger/minnesvärt mål under innesäsongen?
Det bör vara sist (missade öppet mål i finalen) kan inte komma ihåg att jag gjort något mål.

Är det någon annan SUS-spelare som du helst velat ha i ditt lag för att ha bättre chans att vinna?
Vet inte kanske Nico, Russell

Vilken är din favorithall?
Brännkyrkahallen

Är du förvånad över din framgång?
Ja

Är du bättre inne än ute? eller tvärtom?
Jag är nog snäppet bättre ute, eller jag kommer nog att var det tror jag efter all inomhusträning, en eloge till er som har fixat alla tider.

Vem vinner SWSLC?
Må bästa man vinna

4 kommentarer:

Daniel sa...

Kan inte tänka mig SUS utan Janne. Värdigare vinnare av SWSLC får man leta efter...

Daniel sa...

Och vad trevligt det var på SUS BBQ. Den där bilden får en att minnas...

Johan seidefors sa...

"är du bättre inne än ute? eller tvärtom" är min favoritfråga någonsin. Love it.

Björn sa...

Janne är helt klart en värdig vinnare!

kanske dags BBQ-liknande aktivitet igen, så vi laddar upp på rätt sätt inför seriestarten...