tisdag 11 mars 2008

Guldkandidat #2 - Daniel

Nästa guldkandidat är Fyrklöverns egen Daniel Garmén, mannen som dribblar som Ludacris rappar. "Danne" som han ofta kallas, har visat en stark trend på sistone och kanske är det allt skrotlyftande som börjat ge betalt. För många är nog Danne lite av en förhandsfavorit men det finns en faktor som kan lägga krokben - hans tjej är på tjocken och kan föda när som helst. Kommer söndagen spenderas på BB eller på fotbollsplan? Spänningen är olidlig!



Hur känns det?
Det känns bra. Kul att det blir en så spännande avslutning på denna utmaning.

Hur har innesäsongen som helhet varit tycker du?
Riktigt bra. SWSLC har varit den injektion laget behövt för att öka intensiteten på träningen det där lilla extra.

Någon minnesvärd seger/minnesvärt mål under innesäsongen?
Mitt minne sträcker sig aldrig längre än den senaste träningen men den var å andra sidan extra minnesvärd. Minns allra helst mitt lobbmål i finalen.

Är det någon annan SUS-spelare som du helst velat ha i ditt lag för att ha bättre chans att vinna?
Det har ju visat sig att det är ett lotteri vem man för dagen helst spelar med. Det finns så många spelare som kan kliva fram och dominera en träning. Men om jag får välja en så blir det Linus - han är stabil.

Vilken är din favorithall?
Sprallenhallen var härlig. Så luftig.

Är du förvånad över din framgång?
Tittar man på statistiken för SWSLC så är det tydligt att det framför allt lönar sig att komma på många träningar och jag har bara missat två stycken. Så på så sätt är det inte så förvånande. Samtidgt tycker jag inte detta varit min bästa inomhussäsong direkt.

Är du bättre inne än ute? eller tvärtom?
Hoppas jag är bättre ute.

Vem vinner SWSLC?
Russell har hela tiden varit i topp och visat att han är att räkna med när det som bäst behövs. Så jag tror på honom. Samtidigt är Jannes laid-back stil otroligt svårläst.

1 kommentar:

Axel sa...

Är det ingen annan som tycker bilden på Danne är lustig? Det tycker jag!