torsdag 3 januari 2008

Veronica Maggio

Fick en annorlunda nyårshälsning från Jojje.

Tjena Max!

Det är Jojje här, jag smet in på muggen här. Jag behöver hjälp med en frågesport.

Jag undrar vad den där tjejen heter som skrev den där låten "Dumpa mig", du vet nana nana nana naaaana nana nana. Det är Krille Björklund som ordnat med frågesporten, du vet fotbolls-Krille.

Du kan väl skicka ett sms med hennes namn om du hör det här inom en snar framtid, ha det bra, tja.

Metallisk röst
Detta meddelande mottogs klockan 23.31 den 31/12

Sorry att jag inte svarar förrän nu Jojje men det är Veronica Maggio som skrev och sjöng den och du förresten, gott nytt år. Heter han inte Nick-krille förresten? Bra låt för övrigt.

7 kommentarer:

Emil sa...

Kan för övrigt tillägga att trots Jojjes försök att fuska i denna tävling kom han sist.

Johan seidefors sa...

trots allt väldigt suskt agerat av Jojje måste jag säga! bra försök!

Axel sa...

Jag älskar allt med det här inlägget.

Anonym sa...

...fast rätt svar är min polares lillebrorsa. det var han som skrev låten, alltså =)

Anonym sa...

kan vara så att han frågade vem som framförde den.. besser wisser.

Daniel sa...

Håller med a.h.

Anonym sa...

varför skrev du inte det då =) att jag är en besserwisser är ju VERKLIGEN en nyhet. fyndigt, Max ;)