söndag 20 januari 2008

SWSLC-GATE

Enligt uppgifter publicerade på den oberoende sajten SUS TILLS JAG DÖR ska den senaste SUS IF-träningen i Bromma kantats av skandaler. Men efter att de första skriverierna läckt ut har Fyrklöverns imponerande "damage control unit" gjort allt för att tysta ned det hela. Inte en rad eller kommentar har släpps sedan i lördags. Varför? Vad är värt att tysta ned på det här sättet? Vill vi verkligen veta? Är det över för SUS efter 40 år som förening?

STJD ställer frågan inga andra medier verkar våga ta i: vad hände?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det gnälldes om nån hands vid RZL's första mål men annars var det mest Jojje vs Nick Chrille i boxningsringen ...RZL fegade ur efter Jojjes fula påhopp.

Linus försökte psycha rödlaget efter RZL's knäande av Sir Moose...
Axel likaså vid 1-0 i finalen men smaka grus med 1-2 i sista sekund. Bittert

RZL firade på Gubbrummet Spybar hela natten

Anonym sa...

Det var skandal. Det på pappret bästa laget förlorade pga systematiskt genomförda regelbrott från Röda lagets sida. Röda hade kriminellt flyt. RZL vann igen och det i sig är en jävla skandal!

Johan seidefors sa...

anonym = max gissar jag?

Anonym sa...

Det var en skandalträning pga många anledningar. Folk var jävligt sena, det kom bara 15 man så det blev bara två lag. Ena laget var keff osv osv.

/Anonym medlem av fyrklövern

Anonym sa...

Det var en skandalträning pga många anledningar. Folk var jävligt sena, det kom bara 15 man så det blev bara två lag. Ena laget var keff osv osv.

/En till anonym medlem av fyrklövern

Jojje sa...

Det kanske är SWSLC som har fått oss att ge det lilla extra. Sorry RZL, men du brukar stå stabilare så jag blev lite förvånad. Men grattis till ännu en poäng.

max sa...

Jag var med i det röda laget och jag var på ovanligt dåligt humör trots att vi var helt överlägnsa. tur att vi inte förlorade för då hade jag nog inte fått komma tillbaka något mer.

Det tog nästan 75minuter innan vi släppte in ett mål och vi öste in mål och det med mig i laget. Jag vill ge de andra spelarna i röda laget en eloge för att de var så bra trots att jag var så dålig att det var löjligt.

jag vill också be om ursäkt för mitt barnsliga beteende mot såväl med som motspelare.

Men fan vad gott det var att vinna..

Anonym sa...

Det här forumet borde kanske döpas om till

BITTER TILL JAG DÖR

;D


rzl

Anonym sa...

TILLS

SirMoose sa...

Kul att Fotbolls-Max dök upp på träningen i lördags.

Som alla säger så var det en skandalträning. Minst skandalös var Nick-Chrille som enligt mig dominerade träningen stort. Dock hade han inget att sätta emot mot Jojjes fina bensvep. Där blev det ner för räkning. Även lilla RZL dunsade i golvet mot vår latino.

Lördagsträningar är nog inte rätt för SUS. Min gissning är att det finns för mycket testosteron i våra kroppar. Bättre är det på söndagarna när vi är lite bakis och därmed mer avslappnade.

Anonym sa...

Ta bort detta inlägg och samtliga kommentarer. Annars tvingas vi släcka ner bloggen omedelbart...