måndag 14 januari 2008

Lyckstedt Laddar

När man som mest satt och undrade över hur Jonas Lyckstedt egentligen laddar upp inför säsongen så trillade följande mejl in till STJD-redaktionen:


Jag laddade hårt förra veckan hemma hos Ingesson på hans gård någonstans i skogarna öster om Tranås. Vi körde skogshuggaruppladdning, pratade fotbollsfilosfi och åt älgstek. Vi gick noga igenom hans tröjsamling och fann Pirlos luftiga ställ från hans tid i Juventus (en raritet). Enligt Ingesson så ska Limpar vara den bästa fotbollsspelaren i världen...
/Lyckstedt





STJD-redaktionen ser fram emot att få höra hela historien bakom denna, redan nu smått mytomspunna, händelse.

9 kommentarer:

Daniel sa...

Helt otroligt material!

Har för mig Sauter rankade Ingesson som en av världens bästa ett tag...

Johan seidefors sa...

Ja! Älskar det här inlägget. Lyckan måste bli en regelbunden skribent på STJD.

Anonym sa...

Oh my God !!! Just Ingesson också av alla fotbollslegender
Hahaha
RZL

Björn sa...

vilket inlägg! JL får återkomma med ett mer fylligt reportage tycker jag...vill läsa mer om detta!

SirMoose sa...

Men vem är vem på bilden?

Märk att Abel Balbos tröja finns på väggen.

Anonym sa...

Jag har Klas Ingessons träningsoverall från EM 1992!

Anonym sa...

Ska försöka att beskriva detta för er. Just nu finner jag inga ord. Men så är det alltid när man träffat Ingesson.. Det är bra att ni fattar storheten i denna uppladdning.

Lyckstedt

Lundberg sa...

Alltid. Wow!

Jojje sa...

Otroligt, kunde han tänka sig att lira lite i SUS ??? Vet iof inte vem han skulle peta.