torsdag 3 januari 2008

SEX DAGAR KVAR - NEDRÄKNINGEN MOT 1-ÅRSDAGEN FORTSÄTTER



Snön lägger sig nu äntligen mjukt över Stadshagens gröna matta. Planen, liksom SUS, vilar sig i form inför vad som kan komma att bli en klassisk säsong i division 6. 6 är förövrigt dagens siffra då nedräkningen fortsätter. Det är dags att låta ytterligare ett par SUS-spelare komma till tals.

Dagens kommentarer hämtas från två målfarliga herrar; en återvändare, Ettan, och en ärrad veteran/legend, Linus.



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

Helt sanslöst bra

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

Bäst är hur snabbt den uppdateras. Överlägset snabbast av alla bloggar
på nätet. Sämst är den stämning och drag den skapat kring SUS. Utan bloggen hade vi
legat kvar i sjuan.

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

Spelarintervjuer! Silly-rykten! Regelgenomgångar, jag har lite svårt att
förstå varför målisen alltid är så himla fredad i alla situationer. Och så
vill jag att du ger oss en kurs i självbehärskning på planen.

Ettan har avböjt att svara på hur han ska fira ettårsdagen



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

Professionell, nyskapande, domierande.

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

Bäst: Att det skapats ett naturligt forum för SUS och alla våra fans. Sämst? Jag förstår inte frågan.

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

Reportage om gamla SUS:are. Flera röster som gör sig hörda, nu är det bara en handfull som skriver. Det kan aldrig bli för mycket film och bilder.

till sist: hur ska du fira 1-årsdagen?

Jag hoppas med någon utnämning på banketten där vi firar STJD 1-år.

3 kommentarer:

Axel sa...

Klockrent.

Daniel sa...

Såna här serier av inlägg är grymt. Längtar redan till imorgon...

Anonym sa...

Jag missade frågan om hur jag ska fira. Förmodligen med att måla eller lägga golv i lägenheten...