söndag 6 januari 2008

TRE DAGAR KVAR! NEDRÄKNINGEN FORTSÄTTER...



Redaktionen har förstått att det råder en viss förvirring rörande vilket datum SUS TILLS JAG DÖR egentligen öppnade (se bl.a. Björns svar nedan). Det, i kombination med att olika datum för 1-årsdagen kommunicerats ut, gör att vi tvingas börja med att reda ut begreppen.

Det första inlägget ("Nu kör vi") på STJD publicerades den 9 januari 2007. Bilden i inläget togs dock vid ett tidigare träningstillfälle... men det har ju ingen betydelse.

Så, med tre dagar kvar låter vi tre SUS'are komma till tals på följande sätt:



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

Fucking bloody amazing

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

Bäst är AxelCam ...sämst är att jag inte orkat registrera mig och skriver anonyma inlägg.

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

Vad sägs om en supporterliga som ICF eller Black Army med nynasistiska sympatier?? ...nä mer statistik om spelade minuter, assist, antal felpass och räddningar etc. Jag gillar USA andan i allt det här.

till sist: hur ska du fira 1-årsdagen?

1-års dagen blir säkert en het date med en mediabrud på nåt flashigt hak på Stureplan.



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

informativ, beroendeframkallande, underbar

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

hmm finns hur mycket som helst som är bäst...plockar ut några godbitar.. bäst-JS resereportage i lätt surrealistisk ton, att redan samma kväll kunna läsa en matchrapport (minst div6-klass på det...), axel-cam, sämst-??

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

mer video/bilder, motståndarreportage och statistik

till sist: hur ska du fira 1-årsdagen?

som tur är den 19:e en lördag, jag kommer troligen att sitta framför datorn frenetisk klickande på "refresh"-knappen...



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

Allomfattande, engagerad och SUS-lik

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

Bäst: krönikorna, Sämst: Att jag inte hinner läsa den så ofta som jag skulle vilja

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

Mer intervjuer under och efter match.

till sist: hur ska du fira 1-årsdagen?

På årsdagen ska jag fira genom att läsa allt som skrivits på STJD en gång till samtidigt som jag kalasar på en egen princesstårta.

3 kommentarer:

Axel sa...

Jag trodde ju också 19/1 men det hade mycket att göra med att det var det du skrev i frågemejlet JS. Börjar sakteliga ta till mig att det är redan om 3 dagar och det känns väldigt högtidligt. Skojig nedräkning det här.

Daniel sa...

Skumpa och princesstårta - där satt den!!!

Anonym sa...

Härligt att se gamla Revolver bilden 1999 !!! Kajal och fotboll hör ihop

RZL