onsdag 2 januari 2008

SJU DAGAR KVAR. FÖLJ NEDRÄKNINGEN TILL 1-ÅRSDAGEN, BARA HÄR PÅ SUS TILLS JAG DÖR



SUS TILLS JAG DÖR fyller alltså 1 år den 9/1 2008, om en vecka, och det ska uppmärksammas med ett par inlägg per dag, en nedräkning om ni vill, där kända SUS'are får chansen att säga ett par korta ord om bloggen. Som vanligt ställer SUS TILLS JAG DÖR frågorna.

(Ok, för att nedräkningen ska fungera som det är tänkt, dvs. från 7 till 1, så måste ni klicka fram till ca 8.36).

Först ut är ett par målvakter: David Sauter och Jonte Halldén.



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

Nyhetsfokuserad, susisk, magisk

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

De snabba och många uppdateringarna är det bästa.

De lite större och tyngre sakerna försvinner snabbt från förstasidan eftersom det är så mycket nyheter. Kanske skulle man ha två spalter?

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

Mer MÅL från AxelCam, mer intervjuer i båda kortare och längre format, både skrivet och axelcam.

till sist: hur ska du fira 1-årsdagen?

Genom att ladda upp för den gemensamma träningen på söndagen, förhoppningsvis genom att titta på några av de greatest hits-liknande inslag som säkert kommer att läggas ut på sidan



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

Beroendeframkallande, Underhållande, Interaktiv

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

Bäst är mångsidigheten, sport som blandas med kultur och reflektioner från världen omkring oss, inte bara resultatrapportering. Sämst är ärligt talat svårt att komma på. Jag säger uppdateringen, men det känns lite dumt med tanke på att den är riktigt bra i relation till liknande sidor. Jag är nog inne i snitt mer än en gång per dag i hopp om att läsa något nytt.

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

Jag gillar listor och omröstningar.

till sist: hur ska du fira 1-årsdagen?

Med att lira innefotbolli Bromma, Hall C

1 kommentar:

Axel sa...

Yes!!!

Vilken mäktig nedräkning. Jag sitter klistrad framför datorn nu fram till 1 års-dagen.