fredag 4 januari 2008

FEM DAGAR KVAR - NEDRÄKINGEN MOT 1-ÅRSDAGEN FORTSÄTTER HÄR PÅ SUS TILLS JAG DÖR.



Bara fem dagar kvar till 1-årsdagen! VIlken spänning. Idag har vi med oss två medlemmar ur Fyrklövern, som under sin första säsong gav klubben en ordentlig injektion. Resultat: en solid trupp, ny utrustning och uppflyttning. Snyggt. Så här svarar Daniel och Axel på frågorna från STJD:



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

Mångsidig, engagerande, nyskapande

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

Det bästa är att man alltid har något intressant att prata om. Det sämsta är när när man upptäcker att den man pratar med inte läst det senaste på bloggen. Då känner jag mig lurad.

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

Fler skribenter.

till sist: hur ska du fira 1-årsdagen?

Skumpa känns helt på sin plats.



1. hur skulle du vilja beskriva STJD, med tre ord?

SE, UPPLEV, ÄLSKA

2. vad tycker du är bäst resp. sämst med STJD?

För mig är det bästa med STJD det som står mellan raderna. Jag gillar tonen, tilltalet. Det finns en skärpa och spänst i språket som man inte möter någon annanstans.

3. vad skulle du vilja se mer av på STJD under 2008?

Jag skulle vilja se mer "SUS på stan". Det hör till mina favoritinlägg. Sen är alla fylliga intervjuer roliga att läsa.

till sist: hur ska du fira 1-årsdagen?

19 december är väl allmän flaggdag fr o m nu. Jag kommer äta hawaii-pizza antagligen och uppdatera STJD en gång i minuten.

4 kommentarer:

Björn sa...

den här serien kan vara det bästa på STJD hittills.

Anonym sa...

Jag hade dock velat att bilden på Danne togs en sekund senare då handen hade ett fast grepp om damens vänstra bröst. Det är för lite sex i bloggen...

Daniel sa...

Ingen kommentar.

max sa...

Kolla in vem hon redan har på bröstet det är klart inte Danne är där och kladdar.

Respekt mot kaptenen det är bra Danne!